Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
der ser du,går fort nedover dette48 faktisk ;-)
snakkest plutselig igjenMen nå sover skatten, så da må jeg gjøre noe...
Snakkes senere![]()
Ja, jeg tror det... Ser i alle fall veldig slik ut! Men det har det gjort i over 2 uker nå..ja kan se slik ut.. Tenner på gang hos snuppa di også siden hun styrer på natt?
Tror ikke det...ser ihvertfall ingentingHUff da... Så mange junibarn som sover dårlig om natten nå!Er det tenner hos dere også?
Ja, det er leitJa, det er vell tid for tenner no hos alle ! Så leit at de må ha så vondt når de kommer..
Det er lov å være trøtttakk det gjorde jeg
hadde store planer om å titte innom når de gikk, men da var jeg stuptrøtt rett å slett![]()
Amsterdam er fantastiskGod morgen jenter
Hadde det superkoselig i klubb kgår kveld, vi driver å planlegger klubbtur til høstentror vi ender opp i Amsterdam
noen som har vært der?
i dag er det lite planer, har tenkt å trimme litt mens snuppa sover. Er stiv å støl etter den første dagen med styrke, så dette trengs virkelig![]()
Ja, jeg tror det... Ser i alle fall veldig slik ut! Men det har det gjort i over 2 uker nå..
Amsterdam er fantastisk
Heldig du er!
Ja det er nok litt uvanen her også, i tillegg til tenner! SÅ i natt prøvde vi å være litt strenge på at hun skulle ligge i egen seng i alle fall!Det har drøyet her også.. Tror de kommer inn i en dårlig uvane i tillegg med å våkne slik
For en herlig natt for dereTitt titt!Da har jeg fått barna i barnehagen og skole,vi har vært på butikken og handlet og knerten tar nå første dubben ute i vognen
Han har sovet hele natten i natt,og mor føler seg igrunn uthvilt for første gang på lenge!
Ingen av de eldste kom inn i vår seng heller![]()
Ja en etterlengtet enFor en herlig natt for dere![]()
Hehe...du var dypt savnetHadde forresten en misstanke om at dere ikke kom til å klare 14500 i går uten meg![]()
Snakkes senereMen nå sover skatten, så da må jeg gjøre noe...
Snakkes senere![]()
God frokostNå skal jeg spise frokost![]()
TakkGod frokost![]()
Ja, har vært der..Vært der?
noe man "må" gjøre der?