Veldig deiligfor en deilig start på dagen
herlig å ære uthvilt og ikke minst ha sengen for seg selv![]()
Hadde faktisk 180 helt for meg selv i natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig deiligfor en deilig start på dagen
herlig å ære uthvilt og ikke minst ha sengen for seg selv![]()
Ja var veldig deiligWeeså deilig med søvn
![]()
Veldig deilig
Hadde faktisk 180 helt for meg selv i natt!Gubben har sovet i kjelleren siste tiden fordi knerten har rotet sann.
Tviler at de blir det dessverre...kjenner til det ja.. Skulle tro de snart er herdet for den tannfrembrudd smerten![]()
Tviler at de blir det dessverre...
JeppEnda bedre![]()
Selektiv hukommelse ;-) greit å glemme enkelte ting! Ja, håper også de gror fort!da får vi håpe at tenne kommer raskt så vi blir ferdig med det.. Kan ikke huske de to eldste styrte slik, men har nok bare glemt det![]()
Selektiv hukommelse ;-) greit å glemme enkelte ting! Ja, håper også de gror fort!
Det er jo dine innlegg som manglerHadde forresten en misstanke om at dere ikke kom til å klare 14500 i går uten meg![]()
Hehe.. Ja nettoppja godt vi glemmer fort, viss ikke hadde vi nok bare hatt eldstemann![]()
HEHE! Minnelli burde få dem som straff siden hun driver å høyner dagsmålene våresDet er jo dine innlegg som mangler![]()
Du å minnelli kan fordele dem dere i mellom ;-)HEHE! Minnelli burde få dem som straff siden hun driver å høyner dagsmålene våres![]()
GreitDu å minnelli kan fordele dem dere i mellom ;-)
Da gir jeg forresten 50 til degDu å minnelli kan fordele dem dere i mellom ;-)
Say whaaat?Da gir jeg forresten 50 til deg![]()
Da klarer du 50 tilSay whaaat?
Neppe...nå har jeg jo bare 50 igjen!
og vist du svarer på denne har du 4951 for å være eksakt, men med dette blir det 50 akkurat !
48 faktisk ;-)og vist du svarer på denne har du 49![]()