HUff da... Så mange junibarn som sover dårlig om natten nå!Glemte å si at vi har hatt en slitsom natt her også..jeg måtte legge meg i stua for å få litt søvn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HUff da... Så mange junibarn som sover dårlig om natten nå!Glemte å si at vi har hatt en slitsom natt her også..jeg måtte legge meg i stua for å få litt søvn
![]()
Kos deg med jentene![]()
Ja, masse tenner på gang her ! Lurt med litt ekstra søvn når man kanEr det tenner hos dere også eller?
Ja, spørs om jeg ta en dupp når hun sover i dag![]()
Tror det er flere på gang her også! Så da benytter man enhver anledningJa, masse tenner på gang her ! Lurt med litt ekstra søvn når man kan![]()
God morgen, jenter! Etter en helt forferdelig natt sov vi helt til 8.30 i dag!!!
Hvordan har natten deres vært?
Er nok mange som får tenner nå!god morgen
natten har ikke vært så ille, men hun holdt det gående hele kveldentror nok det er tennene som plager.. Skylder det iallefall på det
![]()
God morgen jenter! Nå har jeg hodepine på 4 dagen og det er vel fordi jeg må sitte og amme om natten, før kunne jeg ligge å slappe av/sove mens jeg ammer! Så jeg vet ikke helt om jeg skal flytte han inn til oss igjen? Har spiser som regel 2 ganger i løpet av natten! Hmmm! Vet ikke hva vi skal gjøre![]()
Er nok mange som får tenner nå!Stakkars små...
Ja, det er vell tid for tenner no hos alle ! Så leit at de må ha så vondt når de kommer..Tror det er flere på gang her også! Så da benytter man enhver anledning![]()
Ja, veldig. Hun holder på å få tenner og er surkete..god morgen
sur altså?
Titt titt!Da har jeg fått barna i barnehagen og skole,vi har vært på butikken og handlet og knerten tar nå første dubben ute i vognen
Han har sovet hele natten i natt,og mor føler seg igrunn uthvilt for første gang på lenge!
Ingen av de eldste kom inn i vår seng heller![]()
WeeTitt titt!Da har jeg fått barna i barnehagen og skole,vi har vært på butikken og handlet og knerten tar nå første dubben ute i vognen
Han har sovet hele natten i natt,og mor føler seg igrunn uthvilt for første gang på lenge!
Ingen av de eldste kom inn i vår seng heller![]()
Ja, veldig. Hun holder på å få tenner og er surkete..