Om du titter innom

God morgen jenter:)

Hadde det superkoselig i klubb kgår kveld, vi driver å planlegger klubbtur til høsten:) tror vi ender opp i Amsterdam:D noen som har vært der?

i dag er det lite planer, har tenkt å trimme litt mens snuppa sover. Er stiv å støl etter den første dagen med styrke, så dette trengs virkelig:p

God morgen, jenter! Etter en helt forferdelig natt sov vi helt til 8.30 i dag!!! :)
Hvordan har natten deres vært?

god morgen:)
natten har ikke vært så ille, men hun holdt det gående hele kvelden:( tror nok det er tennene som plager.. Skylder det iallefall på det;)

Titt titt! :) Da har jeg fått barna i barnehagen og skole,vi har vært på butikken og handlet og knerten tar nå første dubben ute i vognen :)
Han har sovet hele natten i natt,og mor føler seg igrunn uthvilt for første gang på lenge! :)
Ingen av de eldste kom inn i vår seng heller :)

God morgen jenter! Nå har jeg hodepine på 4 dagen og det er vel fordi jeg må sitte og amme om natten, før kunne jeg ligge å slappe av/sove mens jeg ammer! Så jeg vet ikke helt om jeg skal flytte han inn til oss igjen? Har spiser som regel 2 ganger i løpet av natten! Hmmm! Vet ikke hva vi skal gjøre :p

god morgen:)
kjipt med hodepine:( håper dere finner utav det. Jeg hadde nok flyttet han inn igjen, men det skal ikke så mye til om natten før jeg gir etter. For jeg må ha søvn:p

Titt titt! :) Da har jeg fått barna i barnehagen og skole,vi har vært på butikken og handlet og knerten tar nå første dubben ute i vognen :)
Han har sovet hele natten i natt,og mor føler seg igrunn uthvilt for første gang på lenge! :)

for en deilig start på dagen:)
herlig å ære uthvilt og ikke minst ha sengen for seg selv;)

Wee:) så deilig med søvn :)

Back
Topp