Om du titter innom

Ja det er nok litt uvanen her også, i tillegg til tenner! SÅ i natt prøvde vi å være litt strenge på at hun skulle ligge i egen seng i alle fall! :)

krysser fingrene for at det hjelper, og at hun snart kommer i gode rutiner igjen:)

Ja, har vært der..:) men var der i april og fikk med meg tulipan blomstring.. Vakkert:D
Coffee shop er jo et must..;) bare å ha vært der liksom. Også finnes det mange koselige restauranter i båter på kanalen..

Ja vi reiser kanskje på feil tidspunkt;) men vi skal shoppe, spise god mat og drikke vin. Ordentlig jentetur:)

Da har jeg trimmet og dusjet, herlig :D
så nå stikker jeg snart en tur ut i sola å nyter roen mens snuppa forttt sover;)

Da har jeg trimmet og dusjet, herlig :D
så nå stikker jeg snart en tur ut i sola å nyter roen mens snuppa forttt sover;)
Så deilig da, jeg er også nydusjet:D

Tittei jenter! Ble visst borte en stund jeg! Men fikk melding av ei venninne som bor i nærheten om vi ville trille og ta en kaffe! Så da har vi trillet i finværet og jeg har drikki kakao da jeg ikke liker kaffe ;) Veldig koselig da gutten hennes bare er en uke eldre enn lillegutt :)

Tittei jenter! Ble visst borte en stund jeg! Men fikk melding av ei venninne som bor i nærheten om vi ville trille og ta en kaffe! Så da har vi trillet i finværet og jeg har drikki kakao da jeg ikke liker kaffe ;) Veldig koselig da gutten hennes bare er en uke eldre enn lillegutt :)
Ja, det hørtes veldig koselig ut da! :)

Her bruker jeg å sette han på alle fire så jeg får vaska meg i full fart;)
Problemet er at jeg har murgulv og hun reiser seg og prøver å klatre hele tiden... :-/ skal ta med matta også blir det en kjapp dusj. Hæres ikke være sammen med meg selv engang for øyeblikket :-P

Nå skal jeg ta lillegutt på trilletur :) Håper han sover lenge i vogna og jeg får koda meg med kakao på verandaen :)

Back
Topp