Sitter på jobb![]()
Har du det fint på jobb? Sitter også på jobb, eller kurs da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter på jobb![]()
Ja det er nok litt uvanen her også, i tillegg til tenner! SÅ i natt prøvde vi å være litt strenge på at hun skulle ligge i egen seng i alle fall!![]()
Ja, har vært der..men var der i april og fikk med meg tulipan blomstring.. Vakkert
Coffee shop er jo et must..bare å ha vært der liksom. Også finnes det mange koselige restauranter i båter på kanalen..
Så deilig da, jeg er også nydusjetDa har jeg trimmet og dusjet, herlig
så nå stikker jeg snart en tur ut i sola å nyter roen mens snuppa forttt sover![]()
Så deilig da, jeg er også nydusjet![]()
SÅ flink hun er!!Da har jeg trimmet og dusjet, herlig
så nå stikker jeg snart en tur ut i sola å nyter roen mens snuppa forttt sover![]()
mmmNå steiker jeg og lillegutt vafler som vi skal kose oss med og brøddeigen er til heving![]()
JaSå kjedelig, men du rakk å trene i det minste![]()
10 minutter i solen fikk jeg før snuppa våknetSÅ flink hun er!!![]()
Her bruker jeg å sette han på alle fire så jeg får vaska meg i full fartJanå har vi spist lunsj, så nå prøver jeg å finne på en måte jeg kan ha henne med i dusjen på ;-)
Ja, det hørtes veldig koselig ut da!Tittei jenter! Ble visst borte en stund jeg! Men fikk melding av ei venninne som bor i nærheten om vi ville trille og ta en kaffe! Så da har vi trillet i finværet og jeg har drikki kakao da jeg ikke liker kaffeVeldig koselig da gutten hennes bare er en uke eldre enn lillegutt
![]()
Problemet er at jeg har murgulv og hun reiser seg og prøver å klatre hele tiden... :-/ skal ta med matta også blir det en kjapp dusj. Hæres ikke være sammen med meg selv engang for øyeblikketHer bruker jeg å sette han på alle fire så jeg får vaska meg i full fart![]()
Litt skummelt det der jaProblemet er at jeg har murgulv og hun reiser seg og prøver å klatre hele tiden... :-/ skal ta med matta også blir det en kjapp dusj. Hæres ikke være sammen med meg selv engang for øyeblikket![]()
Ja, det hørtes veldig koselig ut da!![]()