Haha, ho er livredd for bakterier. Går med plastikkhansker på henda osv. Mi er også spinnvill, og heldigvis ikke på fbHvordan er man gal på en normal måte??
Min tante er helt spinnvillOg det verste av alt: hun er på facebook!!! FLAUT!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ho er livredd for bakterier. Går med plastikkhansker på henda osv. Mi er også spinnvill, og heldigvis ikke på fbHvordan er man gal på en normal måte??
Min tante er helt spinnvillOg det verste av alt: hun er på facebook!!! FLAUT!!
![]()
*hysj *dem skal i munnen,ikke skyllest ned i do!![]()
Da er det litt lettere å huske jaHehe... Er ofte slik for min del også! Men vet at han har spist oftere enn to ganger om natten i det siste! Men nå sover han jo på eget rom, så da sitter jeg å ammer og da kan jeg jo ikke sovne som jeg gjorde da vi lå i senga![]()
Hvem prøver du å lure engentlig?*hysj *![]()
Gleder meg til å smakeDa er oppvask tatt og begynner på glasuren mixer da det smøret jeg viste tidligere og litt vann sammen med glasur mixen i en bolle![]()
Huff, stakkars:/Eldste har mareritt...Straks tilbake..
hvordan har hun vært på dagen i dag da?Ja, jeg er litt redd for at det kan være MANGE i anmarsj her.. :s hun har jo ikke fått noen siden hun var 4 mnd!
Hun var våken i nesten hele natt, så vi har tenkt tanken på om kunne ha fått noe hun ikke tåler. Men er rimelig sikker på at hun ikke har det. Dessuten har hun ikke fått det samme i dag, og hun er nesten værre nå enn i natt![]()
Huff, din og?:/Bah, frøkna er urolig i kveld![]()
Bah, frøkna er urolig i kveld![]()
Huff..Haha, ho er livredd for bakterier. Går med plastikkhansker på henda osv. Mi er også spinnvill, og heldigvis ikke på fb![]()
Huff, din og?:/
Ja, min og. De konspirerer hele gjengenSå kjedelig! Håper hun roer seg snart!![]()
Å jada bare å kommeFår jeg smake?![]()
Lurer ihvertfall ikke ossHvem prøver du å lure engentlig?![]()
Han har det stadig stakkars..Huff, stakkars:/
absolutt ikkeLurer ihvertfall ikke oss![]()
Hun har vært mer survete på dagen en vanlig. Men jeg tenker det like godt kan være på grunn av mangel på søvn..hvordan har hun vært på dagen i dag da?
Hun kan ikke ha øreverk da? Prøv å trykk henne på baksiden av ørene,å se om hun får vondt![]()
Uff...den store urolige dagen idag!Bah, frøkna er urolig i kveld![]()
JA!!!Å jada bare å komme![]()