Namnam...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Namnam...
ja trykke mot øregangen liksomHun har vært mer survete på dagen en vanlig. Men jeg tenker det like godt kan være på grunn av mangel på søvn..
Skal be mannen sjekke for det er han som er der inne nå. Men hun sov greit på dagen i dag, så tror ikke det er ørevondt. Trykke bak øret?
Skal sjekkeja trykke mot øregangen liksom![]()
Haha, tør ikke skrive her engang ting min gjørHuff..Min elsker å gå i ballkjoler! Kjempe kult å møte henne på kjøpesenter en lørdag lissom
![]()
Kan jo ikke gjøre detJa, min og. De konspirerer hele gjengen
håper det snart roer seg ja..
UnnskyldHvem prøver du å lure engentlig?![]()
Æsj...får ikke sett jeg..Sitter å ser på Insider! For et livVet ikke helt hva jeg skal si, men er glad jeg ikke vanker i narkomiljøet i Oslo!
HahaHaha, tør ikke skrive her engang ting min gjør![]()
Huffda:/ Jeg hadde alltid mareritt om heksa i snøhvit, og satanHan har det stadig stakkars..Drømmer om hekser og krokodiller...
jeg hadde om hufsa i mummitrolletHuffda:/ Jeg hadde alltid mareritt om heksa i snøhvit, og satan![]()
Det er sant, mi klippet håret og puttet det i en suppe ho prøvdd gi til naboen en gangHahaNoen skrullinger er det i de fleste familier gitt
![]()
HuffHuffda:/ Jeg hadde alltid mareritt om heksa i snøhvit, og satan![]()
Hufsa er ko skummel endajeg hadde om hufsa i mummitrollet![]()
ja sant???Hufsa er ko skummel enda![]()
Seriøst!?Det er sant, mi klippet håret og puttet det i en suppe ho prøvdd gi til naboen en gang![]()
Er jo ikke pent å le....jeg vet det... Nam, så veldig gode ut
Haha, vi har ledd mye av ho selvså här i början av nya året, låt oss samla på må-bra-tips!!! o peppa varandra. [:D]
[:)] själv gillar jag att sätta på en Miles Davis skiva o bara jazza runt!!