Om du titter innom

Hvordan er man gal på en normal måte??:P
Min tante er helt spinnvill :schocked028 Og det verste av alt: hun er på facebook!!! FLAUT!! :rolleyes:
Haha, ho er livredd for bakterier. Går med plastikkhansker på henda osv. Mi er også spinnvill, og heldigvis ikke på fb:p

Hehe... Er ofte slik for min del også! Men vet at han har spist oftere enn to ganger om natten i det siste! Men nå sover han jo på eget rom, så da sitter jeg å ammer og da kan jeg jo ikke sovne som jeg gjorde da vi lå i senga :p
Da er det litt lettere å huske ja:D

Ja, jeg er litt redd for at det kan være MANGE i anmarsj her.. :s hun har jo ikke fått noen siden hun var 4 mnd!

Hun var våken i nesten hele natt, så vi har tenkt tanken på om kunne ha fått noe hun ikke tåler. Men er rimelig sikker på at hun ikke har det. Dessuten har hun ikke fått det samme i dag, og hun er nesten værre nå enn i natt :(
hvordan har hun vært på dagen i dag da?
Hun kan ikke ha øreverk da? Prøv å trykk henne på baksiden av ørene,å se om hun får vondt :)

Haha, ho er livredd for bakterier. Går med plastikkhansker på henda osv. Mi er også spinnvill, og heldigvis ikke på fb:p
Huff..:P Min elsker å gå i ballkjoler! Kjempe kult å møte henne på kjøpesenter en lørdag lissom:P

hvordan har hun vært på dagen i dag da?
Hun kan ikke ha øreverk da? Prøv å trykk henne på baksiden av ørene,å se om hun får vondt :)
Hun har vært mer survete på dagen en vanlig. Men jeg tenker det like godt kan være på grunn av mangel på søvn..

Skal be mannen sjekke for det er han som er der inne nå. Men hun sov greit på dagen i dag, så tror ikke det er ørevondt. Trykke bak øret?

Back
Topp