ja føler meg rimelig hot om morgenen,når jeg står å ruller dem inn i bh enKan jeg fint forestille meg, hot mama!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja føler meg rimelig hot om morgenen,når jeg står å ruller dem inn i bh enKan jeg fint forestille meg, hot mama!!![]()
Ordentlig smør, ikke margarin?
Nå sover lille enn så lenge![]()
RonjaR har faktisk begynt å se nisser ho og![]()
Hun bare fantaserer, Sandbakk!! som dere sluntrer unna med den medisinen da!!!RonjaR har faktisk begynt å se nisser ho og![]()
Krysser alt vi harNå sover lille enn så lenge![]()
Haha, nå måtte jeg le. Ei tante her og, hu er vel like mye inne som ute ho ogHvem er din favoritt?
![]()
ja føler meg rimelig hot om morgenen,når jeg står å ruller dem inn i bh en![]()
*magekrampe*Der kom det nissebesøk jaHaha, nå måtte jeg le. Ei tante her og, hu er vel like mye inne som ute ho og![]()
Ser du prøver å quote meg???Haha, nå måtte jeg le. Ei tante her og, hu er vel like mye inne som ute ho og![]()

Det gjør hun ikkeBraNå krysser vi fingrene for at snuppa di sovner,så du får delta du og
![]()
Ja, veldig.. Synes det holder med en våkennatt i uka!Æsj da....Urolige kvelder/netter er kjipt!!
Det gjør hun ikkehun sov 1 time før hun våknet.. Og nå har hun skreket en time igjen..
Fatter ikke hva det er!!!
Hun er helt utrøstelig..
Og veldig, veldig, veldig, veldig usuntNope, det er veldig, veldig, veldig alvorlig...![]()
Ja, han spiser fortsatt en del om nattenSå bra! Så han har kastet opp! Stakkars liten, nå er han sikkert sliten! Men da sover han forhåpentligvis godt en stundSpiser han fortsatt om natten eller?
ja hun har jo gått leng uten medisiner nå...![]()
![]()
Hun bare fantaserer, Sandbakk!!
![]()
Jo det er mye mulig det er det.. Men jeg ser liksom ingenStakkars liten! Kan ikke være tenner som plager henne?