det er faktisk ikke så langt fra sannheten*magekrampe*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er faktisk ikke så langt fra sannheten*magekrampe*
Ja, sambo har faktisk også ei. Men hu er gal på en mer normal måte. Mi er helt på jordetSer du prøver å quote meg???![]()
Donald faktisk!!
Artig sammentreff at vi har gale tanter!!
Får jeg smake?Nå som de står i ovnen vasker jeg opp for jeg går løs på glasuren![]()
Det burde holde i massevis, ja..Ja, veldig.. Synes det holder med en våkennatt i uka!![]()
Hahahahja føler meg rimelig hot om morgenen,når jeg står å ruller dem inn i bh en![]()
Og veldig, veldig, veldig, veldig usunt![]()
Ja, han spiser fortsatt en del om nattenmen håper han sover en stund nå
![]()
Har gått tom joja hun har jo gått leng uten medisiner nå...![]()
hun har alderen for at tennene kan komme på løpebånd desverre... mine her sliter veldig.. men han tar det heldigvis ut på dagtid,og sover natten daJo det er mye mulig det er det.. Men jeg ser liksom ingenMen hun er veldig hoven. Har vært det i flere uker. Men det jeg trodde var en tann for 2 uker siden ser helt likt ut fremdeles.. :/
Du er utrolig effektiv på en tirsdagskveldNå som de står i ovnen vasker jeg opp for jeg går løs på glasuren![]()
dem skal i munnen,ikke skyllest ned i do!Har gått tom jo![]()
Aner faktisk ikke hvor ofte min spiser. Jeg sovner, husker bare at jeg har gitt puppGodt å høre at det ikke bare er min som vil ha pupp om natten enda! I natt spiste han bare 2 ganger, det var en forbedringJa, nå krysser vi alt vi kan for at han sover godt i mange timer
![]()
Det synes nok ikke hunDet burde holde i massevis, ja..![]()
Jeg også..,*skamme seg*
Hvordan er man gal på en normal måte??Ja, sambo har faktisk også ei. Men hu er gal på en mer normal måte. Mi er helt på jordet![]()
Og det verste av alt: hun er på facebook!!! FLAUT!! Puhh...godt å høre vi kan skamme oss sammenJeg også..,![]()
Aner faktisk ikke hvor ofte min spiser. Jeg sovner, husker bare at jeg har gitt pupp![]()
hun har alderen for at tennene kan komme på løpebånd desverre... mine her sliter veldig.. men han tar det heldigvis ut på dagtid,og sover natten daKan hun ha vond noen annen plass? Har hun spist noe hun aldri har spist før i dag?