Om du titter innom

Ser du prøver å quote meg??? :rolleyes: :rolleyes: Donald faktisk!! :laughing021
Artig sammentreff at vi har gale tanter!!
Ja, sambo har faktisk også ei. Men hu er gal på en mer normal måte. Mi er helt på jordet:p

Ja, han spiser fortsatt en del om natten:) men håper han sover en stund nå:)

Godt å høre at det ikke bare er min som vil ha pupp om natten enda! I natt spiste han bare 2 ganger, det var en forbedring :) Ja, nå krysser vi alt vi kan for at han sover godt i mange timer :D

Jo det er mye mulig det er det.. Men jeg ser liksom ingen :eek: Men hun er veldig hoven. Har vært det i flere uker. Men det jeg trodde var en tann for 2 uker siden ser helt likt ut fremdeles.. :/
hun har alderen for at tennene kan komme på løpebånd desverre... mine her sliter veldig.. men han tar det heldigvis ut på dagtid,og sover natten da :) Kan hun ha vond noen annen plass? Har hun spist noe hun aldri har spist før i dag?

Godt å høre at det ikke bare er min som vil ha pupp om natten enda! I natt spiste han bare 2 ganger, det var en forbedring :) Ja, nå krysser vi alt vi kan for at han sover godt i mange timer :D
Aner faktisk ikke hvor ofte min spiser. Jeg sovner, husker bare at jeg har gitt pupp:p

Aner faktisk ikke hvor ofte min spiser. Jeg sovner, husker bare at jeg har gitt pupp:p

Hehe... Er ofte slik for min del også! Men vet at han har spist oftere enn to ganger om natten i det siste! Men nå sover han jo på eget rom, så da sitter jeg å ammer og da kan jeg jo ikke sovne som jeg gjorde da vi lå i senga :p

hun har alderen for at tennene kan komme på løpebånd desverre... mine her sliter veldig.. men han tar det heldigvis ut på dagtid,og sover natten da :) Kan hun ha vond noen annen plass? Har hun spist noe hun aldri har spist før i dag?

Ja, jeg er litt redd for at det kan være MANGE i anmarsj her.. :s hun har jo ikke fått noen siden hun var 4 mnd!

Hun var våken i nesten hele natt, så vi har tenkt tanken på om kunne ha fått noe hun ikke tåler. Men er rimelig sikker på at hun ikke har det. Dessuten har hun ikke fått det samme i dag, og hun er nesten værre nå enn i natt :(

Da er oppvask tatt og begynner på glasuren mixer da det smøret jeg viste tidligere og litt vann sammen med glasur mixen i en bolle ;)

Back
Topp