Ikke så "koselige" svangerskap med andre ord?eneste jeg savner fra å være gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så "koselige" svangerskap med andre ord?eneste jeg savner fra å være gravid![]()
siste tok kakenIkke så "koselige" svangerskap med andre ord?
Ble svangerskapa tyngre og tyngre? Spør fordi jeg kunne tenkt meg "mange" barn. Sambo synes to holder da så kommer vel ikke så langt med det uansettsiste tok kakenog 4 er absolutt nok for en skrott spør du meg
![]()
Shit! Det tenkte jeg ikke på!!! Hva om hun kommer for å bli? Jeg får fise litt ekstra,så kanskje hun forsvinner like fort som hun kom![]()
*vondt i magen*jeg synest det!Ble svangerskapa tyngre og tyngre? Spør fordi jeg kunne tenkt meg "mange" barn. Sambo synes to holder da så kommer vel ikke så langt med det uansett![]()
Har du å luft?*vondt i magen*
jeg synest det!Nr 4 var desidert det verste
![]()
Kanskje jeg bør stoppe på 3 dajeg synest det!Nr 4 var desidert det verste
![]()
hehe! En fjert for denHaha!! JA!!! Må nok være derfor![]()
![]()
Ikke alltid ting blir som en planlegger vet duBra jeg ikke planlegger da![]()
ikke sikkert du blir lik meg daKanskje jeg bør stoppe på 3 da![]()
Nei, det er sant! Men nå planlegger ikke jeg en gang en nr 2! Så da er det laaaangt til 4Ikke alltid ting blir som en planlegger vet du![]()
Det er ikke så nøyeikke sikkert du blir lik meg daMen kanskje en fordel å få med gubben og
![]()
Hvorfor er der ingen smilyes som slipper en fjert?Ja, rett og slett!!![]()
HAHAHAHA!! Jeg så etter en jeg også!!!Hvorfor er der ingen smilyes som slipper en fjert?
sant det! Den som er med på leken,får tåle stekenDet er ikke så nøye![]()
kanskje du får trillinger på nesteNei, det er sant! Men nå planlegger ikke jeg en gang en nr 2! Så da er det laaaangt til 4![]()
jeg skal etterlyse en med JanetHAHAHAHA!! Jeg så etter en jeg også!!!![]()