Tøffere enn togetVi er da tøffe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøffere enn togetVi er da tøffe![]()
Da burde hun bli fornøydDa er jeg tilbakeFikk kjøpt 2 pakker bind og en pakke tamponger,så om ike tanten blir tilfreds nå,da vet ikke jeg
![]()
Vist ikke kan hun komme seg til h.... her i fraDa burde hun bli fornøyd![]()
Du er ikke redd for å skjemme henne bort da??Da er jeg tilbakeFikk kjøpt 2 pakker bind og en pakke tamponger,så om ike tanten blir tilfreds nå,da vet ikke jeg
![]()
Shit! Det tenkte jeg ikke på!!! Hva om hun kommer for å bli? Jeg får fise litt ekstra,så kanskje hun forsvinner like fort som hun komDu er ikke redd for å skjemme henne bort da??![]()
Og kjekkere enn kjeksTøffere enn toget![]()
HahaShit! Det tenkte jeg ikke på!!! Hva om hun kommer for å bli? Jeg får fise litt ekstra,så kanskje hun forsvinner like fort som hun kom![]()

Ja får satse på detHaha
Det gjør nok susen, ja!!![]()
Lykke til med detVist ikke kan hun komme seg til h.... her i fra![]()
Er der nåHehe...sleng deg på sofaen![]()
Og søtere enn sukker♡Og kjekkere enn kjeks![]()
Ja får satse på detskal ikke stå på oppblåst og luftig vertfall
![]()
*krampe*Flotters!Er der nå![]()
Du og ja?Da er jeg tilbakeFikk kjøpt 2 pakker bind og en pakke tamponger,så om ike tanten blir tilfreds nå,da vet ikke jeg
![]()
HahahahahJa får satse på detskal ikke stå på oppblåst og luftig vertfall
![]()

blør som en foss jeg og!!!! Og har gjort det hver gang siden jeg fikk det tilbake etter fødsel/ks.Du og ja?
fikk min her for noen dager siden jeg og, og blør søren meg som en gris!
måtte bruke nattbind på dagen
håper det stabiliserer seg, for dette er jo som å ha tre menstruasjoner på en gang![]()
Huff, nei. Her har hun bare vært på to besøk siden august 2009, savner a ikkeJo takk!Kan få ta over henne du
![]()
Ja er er det f... ikke trygtHahahahah
Ja da. Det best hun stikker![]()
eneste jeg savner fra å være gravidHuff, nei. Her har hun bare vært på to besøk siden august 2009, savner a ikke![]()