Stakkars litenJaHan er skikkelig hoven, den ene er igjennom da. Den andre veldig snart tror jeg. Nå sover han da, enn så lenge
![]()
Får håpe den neste kommer fort igjennom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars litenJaHan er skikkelig hoven, den ene er igjennom da. Den andre veldig snart tror jeg. Nå sover han da, enn så lenge
![]()
Det er sant, min begynte sove i 4-5 timer, da ble det bare en dupp. Men ds ble han veldig trøtt til kvelden så tror jeg har klart og dele duppen i to i løpet av påskenHun er egentlig helt grei før leggetid. Lite sutring og stort sett i hundre. Trøtt, men ikke overtrøtt heller.
På lørdag nekta hun å sove på ettermiddagen, hun sovna såvidt men våkna inne på butikken og da var det gjort.
I går sov hun fra 13-15, og det var egentlig veldig greit.
Her tidligere en dag sov hun fra 11-14.
Får se i morra hvordan det blir, og hvor tidlig opp det blir. Har sovet lenger om morran nå disse dagene, og da forskyves jo alt.
Men vi kunne egentlig tenke oss to blunder ei stund til, men så lenge hun sover den ene duppen ei god stund så går det helt greit.
Nesten bedre med en lang og god dupp enn to små...
Så deiligHun er egentlig helt grei før leggetid. Lite sutring og stort sett i hundre. Trøtt, men ikke overtrøtt heller.
På lørdag nekta hun å sove på ettermiddagen, hun sovna såvidt men våkna inne på butikken og da var det gjort.
I går sov hun fra 13-15, og det var egentlig veldig greit.
Her tidligere en dag sov hun fra 11-14.
Får se i morra hvordan det blir, og hvor tidlig opp det blir. Har sovet lenger om morran nå disse dagene, og da forskyves jo alt.
Men vi kunne egentlig tenke oss to blunder ei stund til, men så lenge hun sover den ene duppen ei god stund så går det helt greit.
Nesten bedre med en lang og god dupp enn to små...
Hei på degTitter innom![]()
Hehe...sleng deg på sofaenDa får jeg komme meg ut på stua![]()
Happy dusjTitter innom en rask tur før jeg hopper i dusjen![]()
Ja, vi bør kanskje sette et høyere mål?Ja, nesten for lett![]()
Tør vi?Ja, vi bør kanskje sette et høyere mål?![]()
Ja! Er jo ikke noe morsomt å ha mål som er for letteTør vi?![]()
Titter innom mens mannen disker opp med ostesmørbrød![]()
Vi er da tøffeTør vi?![]()
Ikke akkurat livretten....men duger siden jeg ikke orker å lage noe selvDeilig med ostesmørbrød da![]()
Nyyyt kjæresten!Titter innom! Har spist en sen middag og slapper av sammen med kjæresten min![]()
Det er helt santJa! Er jo ikke noe morsomt å ha mål som er for lette![]()