Om du titter innom

Hun er egentlig helt grei før leggetid. Lite sutring og stort sett i hundre. Trøtt, men ikke overtrøtt heller.
På lørdag nekta hun å sove på ettermiddagen, hun sovna såvidt men våkna inne på butikken og da var det gjort.
I går sov hun fra 13-15, og det var egentlig veldig greit.
Her tidligere en dag sov hun fra 11-14.

Får se i morra hvordan det blir, og hvor tidlig opp det blir. Har sovet lenger om morran nå disse dagene, og da forskyves jo alt.
Men vi kunne egentlig tenke oss to blunder ei stund til, men så lenge hun sover den ene duppen ei god stund så går det helt greit.
Nesten bedre med en lang og god dupp enn to små...
Det er sant, min begynte sove i 4-5 timer, da ble det bare en dupp. Men ds ble han veldig trøtt til kvelden så tror jeg har klart og dele duppen i to i løpet av påsken:)

Hun er egentlig helt grei før leggetid. Lite sutring og stort sett i hundre. Trøtt, men ikke overtrøtt heller.
På lørdag nekta hun å sove på ettermiddagen, hun sovna såvidt men våkna inne på butikken og da var det gjort.
I går sov hun fra 13-15, og det var egentlig veldig greit.
Her tidligere en dag sov hun fra 11-14.

Får se i morra hvordan det blir, og hvor tidlig opp det blir. Har sovet lenger om morran nå disse dagene, og da forskyves jo alt.
Men vi kunne egentlig tenke oss to blunder ei stund til, men så lenge hun sover den ene duppen ei god stund så går det helt greit.
Nesten bedre med en lang og god dupp enn to små...
Så deilig:)
Her blir minsten grinete om det går over 3 timer...helt håpløst! Og han sovner der han er:P Om han så står;)

Titter innom! Har spist en sen middag og slapper av sammen med kjæresten min :)

Da er jeg tilbake ;) Fikk kjøpt 2 pakker bind og en pakke tamponger,så om ike tanten blir tilfreds nå,da vet ikke jeg :P

Back
Topp