Innen når skal vi ha 20000 da?Ja, det tviler jeg ikke på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innen når skal vi ha 20000 da?Ja, det tviler jeg ikke på![]()
I løpet av april i alle fall!Innen når skal vi ha 20000 da?![]()
Da er vi vertfall 4 stk,så ca 50 innlegg hver skal gå braDet klarer vi![]()
Vi glemte at vi skulle greie det før påskaInnen når skal vi ha 20000 da?![]()
Hei igjen forrestenInnen når skal vi ha 20000 da?![]()
*hysj*Vi glemte at vi skulle greie det før påska![]()
Det er for lettI løpet av april i alle fall!![]()
Det må vi ihvertfall klareDa er vi vertfall 4 stk,så ca 50 innlegg hver skal gå bra![]()
Ok, vi glemmer at jeg nevnte det ;-)*hysj*![]()
Hei på deg ogHei igjen forrestenhåper du har hatt en fin påsketur
![]()
Det er braHei på deg ogHatt en veldig fin tur
Håper du og har hatt en fin påske
![]()
spennendeLillegutt sovnet endelig for 15 minutter siden! Han ble lagt 18.30! Han tullet masse ved puppen også, holdt på lenge for å få han til å spise! Men dette blir spennende, første natt på eget rom for lillegutt![]()
Huff, kjedelig med sykdom da - god bedringDet er brajeg har vært syk og slapp :-/ går litt opp å ned, håper jeg er frisk snart. Har vært en kjedelig påske sånnsett. Men kost meg masse med familie og venner da
![]()
Så spennendeLillegutt sovnet endelig for 15 minutter siden! Han ble lagt 18.30! Han tullet masse ved puppen også, holdt på lenge for å få han til å spise! Men dette blir spennende, første natt på eget rom for lillegutt![]()
Ja, det er jo det . Men kos med familien også, og kanskje også litt flaks å være syk med huset fullt av familie som kunne leke med lille snupp ;-)Huff, kjedelig med sykdom da - god bedringMen bra du har kost deg likevel
![]()
Det er sant, da fikk du jo mye hjelp sikkertJa, det er jo det . Men kos med familien også, og kanskje også litt flaks å være syk med huset fullt av familie som kunne leke med lille snupp ;-)
spennendedu får holde oss oppdatert
![]()