Ja, han har jo ingen, men har lyst på 4må passe deg for han it fyren din da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han har jo ingen, men har lyst på 4må passe deg for han it fyren din da![]()
Smart!! Viktig å følge opp de viktige tingene her inneVi får lage en liste og sende den til henne![]()
kjenner du han personlig???Ja, han har jo ingen, men har lyst på 4![]()
Tssss....den trenger jeg jo aldriJa, det er sant!! Og en som er full![]()
Tar lang tid her om dagen også, tenner her og. Endte opp oppi senga hans i dagIkveld brukte vi 2 timer på legging.. Jey tenner er gøy![]()
ja det er bra noen tar ansvar!Smart!! Viktig å følge opp de viktige tingene her inne![]()
Ja, hjørnetennene i tillegg :-/Fysj....stakkars lita![]()
Uææhh...må passe deg for han it fyren din da![]()
Ikke så mye å skjønneTitter innom her en liten tur. Skjønner ikke så masse da men. Hehe
Nei, meg jeg gjør jeg som pimper vin hver kveldTssss....den trenger jeg jo aldri![]()
og en med sugerørhjelmOg en som bruker bleie!!!![]()
![]()
DEN trenger vi!!og en som tisser![]()

Nei, vi er bare venner på fbkjenner du han personlig???![]()
Flott...Ja, han har jo ingen, men har lyst på 4![]()
Forhåpentligvis slipper de å plages så lenge!Tar lang tid her om dagen også, tenner her og. Endte opp oppi senga hans i dag![]()
Huff, god bedring ♡Her var det liv jenter! Så gøyFormen min er ikke helt på topp i kveld, har en hodepine som har sittet i hele dag! Kommer mer innom senere i kveld tenker jeg
Sov lenge i dag, så ligger sikker våken etter sambo har sovnet
![]()
Masse god bedring, snuppa!Her var det liv jenter! Så gøyFormen min er ikke helt på topp i kveld, har en hodepine som har sittet i hele dag! Kommer mer innom senere i kveld tenker jeg
Sov lenge i dag, så ligger sikker våken etter sambo har sovnet
![]()
dere får hoppe av i svingenUææhh...
DET har jeg ikke tenkt på!! *biter negler*