Om du titter innom

Da ligger jeg her Som jeg pleier. Frøkna sovna ved første pupp..
Hadde vært våken siden halv ett-ett... Har bare vært en dupp på frøkna de siste fire dagene... aner ikke om hun er klar for bare en dupp jeg.. skal bli godt å komme til hverdagen igjen i morra :)

Hadde vært våken siden halv ett-ett... Har bare vært en dupp på frøkna de siste fire dagene... aner ikke om hun er klar for bare en dupp jeg.. skal bli godt å komme til hverdagen igjen i morra :)
Kanskje hun er klar for bare en dupp ja, hvordan er hun før leggetid da? Går jo kanskje forskyve duppen og, dersom hu bare skal ha en:)

Lillegutt sovnet endelig for 15 minutter siden! Han ble lagt 18.30! Han tullet masse ved puppen også, holdt på lenge for å få han til å spise! Men dette blir spennende, første natt på eget rom for lillegutt :)
Så spennende!!:D
masse lykke til!

Må bare en snartur på butikken! Har fått besøk av tante rød,og har ikke en dritt å servere henne :P
Lover å være rask! ;)

Oi! Hun er utholden denne lille frøkna di:D

Kanskje hun er klar for bare en dupp ja, hvordan er hun før leggetid da? Går jo kanskje forskyve duppen og, dersom hu bare skal ha en:)
Oi! Hun er utholden denne lille frøkna di:D
Hun er egentlig helt grei før leggetid. Lite sutring og stort sett i hundre. Trøtt, men ikke overtrøtt heller.
På lørdag nekta hun å sove på ettermiddagen, hun sovna såvidt men våkna inne på butikken og da var det gjort.
I går sov hun fra 13-15, og det var egentlig veldig greit.
Her tidligere en dag sov hun fra 11-14.

Får se i morra hvordan det blir, og hvor tidlig opp det blir. Har sovet lenger om morran nå disse dagene, og da forskyves jo alt.
Men vi kunne egentlig tenke oss to blunder ei stund til, men så lenge hun sover den ene duppen ei god stund så går det helt greit.
Nesten bedre med en lang og god dupp enn to små...

Back
Topp