Om du titter innom

God morgen :) Her sto vi opp til strålende sol. Gleder meg til å sitte litt ute på verandaen i dag :) I morra kommer frøkna hjem fra påskeferien sin hos Mor, og vi gleder oss masse til å få henne hjem igjen :)
God morgen:D blir nok deilig å se snuppa di igjen!

God morgen!
Jeg fikk sove litt utpå i dag :)

Da er det den dagen jeg hater, så nå er det bare å være obs :p

Og nå er det 22 dager igjen av min perm. Siden vi var inne på temaet. Er ikke klar, men blir det vel.... Ulønna perm tar ikke jeg sjansen på siden jeg ikke stoler nok på at kroppen holder seg frisk ;)
Og da er det dumt å miste rettigheter...
God morgen:D

God morgen jenter :) Jeg fikk sove lenge i dag, det var deilig! Men tror jeg sov litt hardt så jeg våknet med hodepine! :p Lillegutt har som vanlig rotet i natt! Vi vurderer å prøve å legge han på eget rom i natt, bare for å se! Fungerer det ikke flytter vi han inn til oss igjen selvfølgelig!
God morgen:D Så deilig å få sove litt.. Verdt å prøve minstemann på eget rom, ja.. Håper det funker:D

God morgen eller dag alle søte jenter:D Nå sover minstemann, så da tar jeg de største med ut..:)

Heia dere :-) hvordan går det?:) snupp fikk ei hjørnetann i går, så det forklarer hvorfor jeg har hatt besøk av søstra til sinnataggen..:-P
Har deres små vært mye plaget når hjørnetennene har brutt igjennom?

Heia dere :) hvordan går det?:) snupp fikk ei hjørnetann i går, så det forklarer hvorfor jeg har hatt besøk av søstra til sinnataggen..:p
Har deres små vært mye plaget når hjørnetennene har brutt igjennom?
Jeg har besøk av broren tror jeg! :P ikke noe trivelig besøk igrunn,bare sutring på han!
Så nå gleder jeg meg til han drar! :P
Her er tann nr 1,2,3,4,5 og 6!!!!! på vei gjennom!

Jeg har besøk av broren tror jeg! :P ikke noe trivelig besøk igrunn,bare sutring på han!
Så nå gleder jeg meg til han drar! :P
Her er tann nr 1,2,3,4,5 og 6!!!!! på vei gjennom!
Hehe... Nei, den familien er ikke hyggelig å ha på besøk:-P oi, gutten din har litt å stri med skjønner jeg:-/ stakkars, må være vondt!
Snupp fikk 2 fortenner nede i desember og nå ei hjørnetann :-P lille vampyrjenta.. Nå biter hun igjen også :-/

Titter innom, kjører snart hjemover:)

Back
Topp