God morgen, søtaMorn morn jenter!
Da går påsken mot slutten!Og fru Sandbakk har hatt en aktiv og flott påske sammen med sine kjære
Men helt greit å begynne på hverdagen igjen i morga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, søtaMorn morn jenter!
Da går påsken mot slutten!Og fru Sandbakk har hatt en aktiv og flott påske sammen med sine kjære
Men helt greit å begynne på hverdagen igjen i morga![]()
God morgenGod morgen! Ja, nå er påsken snart over. Og bare 1 uke til jeg begynner på jobb igjen![]()
God morgenGod morgenHer sto vi opp til strålende sol. Gleder meg til å sitte litt ute på verandaen i dag
I morra kommer frøkna hjem fra påskeferien sin hos Mor, og vi gleder oss masse til å få henne hjem igjen
![]()
God morgenGod morgen!
Jeg fikk sove litt utpå i dag
Da er det den dagen jeg hater, så nå er det bare å være obs
Og nå er det 22 dager igjen av min perm. Siden vi var inne på temaet. Er ikke klar, men blir det vel.... Ulønna perm tar ikke jeg sjansen på siden jeg ikke stoler nok på at kroppen holder seg frisk
Og da er det dumt å miste rettigheter...
God morgenGod morgen jenterJeg fikk sove lenge i dag, det var deilig! Men tror jeg sov litt hardt så jeg våknet med hodepine!
Lillegutt har som vanlig rotet i natt! Vi vurderer å prøve å legge han på eget rom i natt, bare for å se! Fungerer det ikke flytter vi han inn til oss igjen selvfølgelig!
God tur i solaTitter innom før jeg tar med meg barna ut på luftetur![]()
Takk takkGod morgen, søta![]()
Go tur i finværetTitter innom før jeg og storebror skal ut i finværet![]()
Go tur ut med gutten dinGod morgen eller dag alle søte jenterNå sover minstemann, så da tar jeg de største med ut..
![]()
Det går kjempe fintTakk takkhvordan går det på jobb?
Kos dereTitter innom før jeg og storebror skal ut i finværet![]()
Takk for detGo tur ut med gutten din![]()
Jeg har besøk av broren tror jeg!Heia derehvordan går det?
snupp fikk ei hjørnetann i går, så det forklarer hvorfor jeg har hatt besøk av søstra til sinnataggen..
Har deres små vært mye plaget når hjørnetennene har brutt igjennom?
Hehe... Nei, den familien er ikke hyggelig å ha på besøkJeg har besøk av broren tror jeg!ikke noe trivelig besøk igrunn,bare sutring på han!
Så nå gleder jeg meg til han drar!
Her er tann nr 1,2,3,4,5 og 6!!!!! på vei gjennom!