Om du titter innom

Hurra for pappa`n din!:D
Han har vel såvidt passert 40, og da er man ikke gammel, Shadow;)
Joda, hele 43 år ;)

Prøvde å si han var gammel til mannen min når vi møttes (da ble faren min 40 så er 3 år siden ;) )
Da fikk jeg beskjed om at han kunne da ikke være far min han som var så ung :signs017

Joda, hele 43 år ;)

Prøvde å si han var gammel til mannen min når vi møttes (da ble faren min 40 så er 3 år siden ;) )
Da fikk jeg beskjed om at han kunne da ikke være far min han som var så ung :signs017
Hehe.. Shadow 43 er ikke gammelt ;-)

Joda, hele 43 år ;)

Hihi....43 er da ingen alder!:P
Men hvor gammel er du da, søta? Var han ung da han fikk deg kanskje;)

Joda, hele 43 år ;)

Han er jo en barnerompe til å være bestefar :p Mine foreldre er begge passert 65 ;) Sånn blir det når både de og jeg er over 30 når vi får barn :D

Han er jo en barnerompe til å være bestefar :p Mine foreldre er begge passert 65 ;) Sånn blir det når både de og jeg er over 30 når vi får barn :D
Mine beste foreldre er litt over 65 :)
Men så fikk de barn relativt tidlig og pappa ble far for første gang når han var 16, og fikk da meg når han var 18 :p
Og han har et barnebarn på barneskolen ;)

Back
Topp