Om du titter innom

Æsj da....håper du blir positivt overrasket!;)
Håper jeg også! Men antar det jo ikke, hjelper ikke at det ser ut til å være 4 tenner som vil komme! Syns de da bare kan komme så er det 12 igjen :p trenger ikke plage snuppa mi mer nå syns jeg

Håper jeg også! Men antar det jo ikke, hjelper ikke at det ser ut til å være 4 tenner som vil komme! Syns de da bare kan komme så er det 12 igjen :p trenger ikke plage snuppa mi mer nå syns jeg
Uff...også 4 på en gang!! :confused:
Har du prøvd Dentinox da?

Håper tennene til snuppa di kommer snart :) kjedelig når de plages :-/

God morgen:D

Da reiser vi avgårde på sykehuset med snuppa, blir spennende!
kjenner dette var litt for tidlig for meg, gjesp:confused:

Ha en fin dag, vi skravles:)

Du er flink du, Flittigmusa!:D
Jeg sliter med denne nomineringen...:P
Hahahahahaha :D

Ble ingen nominering gitt, frøkna ville ikke det... Så jeg måtte bare legge meg.
Men nå er storebror oppe og våken, jeg fikk lirka meg vekk fra frøkna og håper hun sover iallefall en time til men vi får se....
Jaja, godt jeg sovna tidlig i går iallefall ;)

Du er flink du, Flittigmusa!:D
Jeg sliter med denne nomineringen...:P

Ble ingen nominering gitt, frøkna ville ikke det... Så jeg måtte bare legge meg.
Men storebror våkna kvart på seks :confused:, jeg fikk lirka meg vekk fra frøkna, men hun våkna kvart over seks... etter 10 timer og 15 min søvn...

Jaja, godt jeg sovna tidlig i går iallefall ;-)

Men storebror våkna kvart på seks :confused:, jeg fikk lirka meg vekk fra frøkna, men hun våkna kvart over seks... etter 10 timer og 15 min søvn...

Jaja, godt jeg sovna tidlig i går iallefall ;-)
Uff..det er tidlig!:confused:
Bra du fikk deg litt søvn i det minste...:)

Back
Topp