Tusen takk, det hadde vært deilig!Tusen Takk, samme til deg og, håper minsten din er frisk som en fisk i morgen♥
Fortsatt god bedring til ditt sjarmtroll også..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, det hadde vært deilig!Tusen Takk, samme til deg og, håper minsten din er frisk som en fisk i morgen♥

Ja, jeg klarer ikke ro dette i land aleneJenter, tror vi har tatt oss vann over hodet når det gjelder dagens mål i dag også
jeg må snart logge av. skal opp før fuglene fiser i morgenvi skal på sykehuset med snuppa for videre utredning angående de lave hvite blodcellene hennes. så må prøve å få litt søvn før det er morgen
![]()

Ja, jeg klarer ikke ro dette i land alene
Dessuten er det tidlig kvelden for meg også...trøtt..
vi klarte ihvertfall 8500!!![]()

God natt, søta!ikke verst bare det
god natt snuppa, så skravles vi plutselig![]()
Eeehh...9000hehe åssen mål var det dere prøvde dere på idag da??![]()
Tusen TakkTusen takk, det hadde vært deilig!
Fortsatt god bedring til ditt sjarmtroll også..![]()
Er så koselig å se ditt herlige vesen her inne!Titter innom under ammestund![]()
Ååh, søta!♡Er så koselig å se ditt herlige vesen her inne!![]()
Haha ja det var nok å ta litt i jaEeehh...9000![]()
Bra du har kvittet deg med nisseneÅåh, søta!♡
Takk, det samme
(Har ikke med noen nisser nå heller)
Kunne gått greit, men er ganske rolig innpå her i kveld..Haha ja det var nok å ta litt i ja![]()
Håper du har rett, jeg begynte og bli litt engstelig selvBra du har kvittet deg med nissene
De begynte å bli innpåslitne...men tipper de holder seg unna så lenge du husker denne pilla...![]()
Imorgen ;-)Eeehh...9000![]()
Det vil jeg tro!Håper du har rett, jeg begynte og bli litt engstelig selv![]()
Jepp! I morgen!Imorgen ;-)
Ja da er det vel tenner. Egentlig på tide med de første snartJo, så slik ut her så høres ut som tenner![]()
Er allerede i senga jegKunne gått greit, men er ganske rolig innpå her i kveld..
Trøtte mennesker med syke barn...skal snart hoppe til sengs selv..![]()