Den er grei!Ikke noe slurv!
![]()
slurver aldri når det gjelder husarbeid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er grei!Ikke noe slurv!
![]()

Jeg har funnet ut at hvis jeg setter en finger på begge sider av smilye-vinduet og drar saaakte opp eller ned, så får du sett alle smilyene på paddenja jeg har mange, men de som ligger nederst på siden kommer ikke med, og det var en del morsomme der
![]()
TakkIkkke greit med syke barn. Da er det lov å være sliten![]()
Du har hele denne uka på deg
ja, hadde hun ikke tatt det igjen hadde det blitt slitsomt...
jeg har bestil sånn vekkeklokke til storebror jeg nå, med bilde av en gutt som enten sover eller er våken. Så får vi håpe det hjelper... Men noe av problemet er nok at det blir lysere tidligere også. Selv med lystette rullegardiner.
Mennklart, han sover da ca 11 timer, og mer kan man kanskje ikke forlange når han snart er 4 år..
Jeg har funnet ut at hvis jeg setter en finger på begge sider av smilye-vinduet og drar saaakte opp eller ned, så får du sett alle smilyene på padden![]()
Ja,det er for tidlig!Fysj ja. Han som sov så bra helt til rett før sommeren i fjor. Og så hadde han en god periode rett etter jul. Ellers har det variert mellom halv sju og sju, og det er helt greit. Men seks og innimellom før seks er litt i tidligste laget![]()
Så kjekt daJeg har da smilyes på padden og jeg![]()
Haha!!hi hi
![]()
![]()

Titter bare fort innomBlir nok dessverre litt stille fra meg i kveld, skikkelig utslitt
![]()
Uff...da får du slenge beina på bordet og hvile ut!Titter bare fort innomBlir nok dessverre litt stille fra meg i kveld, skikkelig utslitt
![]()
Det var godt å høre!!slurver aldri når det gjelder husarbeid
![]()

Håper du snart får roligere dager, snuppaTakkSamboer jobbet overtid og, kom hjem nå. Og Alvin har bare skulle sitte på armen. Eldste har heldigvis vært enkel i dag
![]()
Det var godt å høre!!![]()

Tusen TakkDet er lov det
Håper minsten snart er helt frisk så dere kommer dere i rutiner igjen![]()
Blir nok beina på bordet og litt mat. Fikk ikke spist mye med skrikende Alvin på armen og 2 åring som også skulle ha matUff...da får du slenge beina på bordet og hvile ut!
Eller krype under dyna...![]()
Tusen Takk, samme til deg og, håper minsten din er frisk som en fisk i morgen♥Håper du snart får roligere dager, snuppa![]()

Uff da...må jo ikke glemme deg selv!Blir nok beina på bordet og litt mat. Fikk ikke spist mye med skrikende Alvin på armen og 2 åring som også skulle ha mat![]()
Jo, så slik ut her så høres ut som tennerBah, urolig frøken... så da ligger jeg i senga igjen... troor jeg kan skimte et par tenner nede nemlig, og at det sikkert er derfor hun er småurolig i perioder...
Er det ikke sånn at de ser litt gjennomsiktige ut før de bryter gjennom? Kan nemlig se to blanke striper der fortenna skal komme...