Om du titter innom

Du har hele denne uka på deg ;)

ja, hadde hun ikke tatt det igjen hadde det blitt slitsomt...
jeg har bestil sånn vekkeklokke til storebror jeg nå, med bilde av en gutt som enten sover eller er våken. Så får vi håpe det hjelper... Men noe av problemet er nok at det blir lysere tidligere også. Selv med lystette rullegardiner.
Mennklart, han sover da ca 11 timer, og mer kan man kanskje ikke forlange når han snart er 4 år..

hva med å legge han en halv time senere da? sover han lengre da?
ja klart når det er lysere ute at de vil stå opp, da nytter det ikke å forklare heller:rolleyes:
Den klokken har jeg også vurdert flere ganger med mine to eldste. Var en periode der de var veldig tidlige, men har gått seg til nå heldigvis;)

Fysj ja. Han som sov så bra helt til rett før sommeren i fjor. Og så hadde han en god periode rett etter jul. Ellers har det variert mellom halv sju og sju, og det er helt greit. Men seks og innimellom før seks er litt i tidligste laget ;)
Ja,det er for tidlig! :rolleyes: Håper denne perioden snart går over..
Min 2 åring har for vane å våkne kl 06...i hverdagen passer det fint, men lørdag og søndag er det kjipt..:(

Bah, urolig frøken... så da ligger jeg i senga igjen... troor jeg kan skimte et par tenner nede nemlig, og at det sikkert er derfor hun er småurolig i perioder...

Er det ikke sånn at de ser litt gjennomsiktige ut før de bryter gjennom? Kan nemlig se to blanke striper der fortenna skal komme...

Jenter, tror vi har tatt oss vann over hodet når det gjelder dagens mål i dag også:rolleyes:

jeg må snart logge av. skal opp før fuglene fiser i morgen:confused: vi skal på sykehuset med snuppa for videre utredning angående de lave hvite blodcellene hennes. så må prøve å få litt søvn før det er morgen:sleep002

Bah, urolig frøken... så da ligger jeg i senga igjen... troor jeg kan skimte et par tenner nede nemlig, og at det sikkert er derfor hun er småurolig i perioder...

Er det ikke sånn at de ser litt gjennomsiktige ut før de bryter gjennom? Kan nemlig se to blanke striper der fortenna skal komme...
Jo, så slik ut her så høres ut som tenner:)

Back
Topp