Æsj da....håper du blir positivt overrasket!Er allerede i senga jeg
Kjenner at beina nesten vil dette av og er jeg like heldig som de andre nettene nå så våkner vel snuppa snart pga tenner! Huff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da....håper du blir positivt overrasket!Er allerede i senga jeg
Kjenner at beina nesten vil dette av og er jeg like heldig som de andre nettene nå så våkner vel snuppa snart pga tenner! Huff
Du er flink du, Flittigmusa!Samboer kom hjem i sted, og ei urolig snuppe gjorde at jeg ble litt fraværende dessverre.
Nå skal jeg sette meg ned med missekåringen![]()
Håper jeg også! Men antar det jo ikke, hjelper ikke at det ser ut til å være 4 tenner som vil komme! Syns de da bare kan komme så er det 12 igjenÆsj da....håper du blir positivt overrasket!![]()
Uff...også 4 på en gang!!Håper jeg også! Men antar det jo ikke, hjelper ikke at det ser ut til å være 4 tenner som vil komme! Syns de da bare kan komme så er det 12 igjentrenger ikke plage snuppa mi mer nå syns jeg
Prøvd men funker ikke :-(Uff...også 4 på en gang!!
Har du prøvd Dentinox da?
Så bra Paraceten gir henne litt ro i det minste..Prøvd men funker ikke :-(
Så her går det da nå i paracet ellers så sover hun ikke i det hele tatt på natta :-(
Ja bra det selvom jeg ikke liker å gi det til henneSå bra Paraceten gir henne litt ro i det minste..![]()
Må man så må manJa bra det selvom jeg ikke liker å gi det til henne
Håper tennene til snuppa di kommer snartHåper jeg også! Men antar det jo ikke, hjelper ikke at det ser ut til å være 4 tenner som vil komme! Syns de da bare kan komme så er det 12 igjentrenger ikke plage snuppa mi mer nå syns jeg
HahahahahahaDu er flink du, Flittigmusa!
Jeg sliter med denne nomineringen...![]()
HahahahahahaDu er flink du, Flittigmusa!
Jeg sliter med denne nomineringen...![]()
Ha en fin dag, blir spennende å høre hvordan det gikkGod morgen
Da reiser vi avgårde på sykehuset med snuppa, blir spennende!
kjenner dette var litt for tidlig for meg, gjesp
Ha en fin dag, vi skravles![]()
Lykke til på sykehus!God morgen
Da reiser vi avgårde på sykehuset med snuppa, blir spennende!
kjenner dette var litt for tidlig for meg, gjesp
Ha en fin dag, vi skravles![]()
Uff..det er tidlig!Hahahahahaha
Ble ingen nominering gitt, frøkna ville ikke det... Så jeg måtte bare legge meg.
Men storebror våkna kvart på seks, jeg fikk lirka meg vekk fra frøkna, men hun våkna kvart over seks... etter 10 timer og 15 min søvn...
Jaja, godt jeg sovna tidlig i går iallefall ;-)
Jeg sover alltid med linser jeg... de har vært på i evigheter nå....Note to self: aldri sov med linsene på!!
Snakk om tåkesyn da!![]()
Får prøveMå man så må man
Nå er det natta for meg, snuppa!
Får komme sterkere tilbake i morgen..
Håper jeg også.Håper tennene til snuppa di kommer snartkjedelig når de plages :-/