Om du titter innom

Ja, hun fikk nok i seg noe hun ikke tålte i går stakkar :(

En smuuuule trøtt ja! :p Men det hjalp faktisk å trene i dag! Klarte å holde oppe energien helt til kl 15 i dag! Men da skulle jeg gjerne ha funnet igjen senga :p

stakkars liten. Satser på hun tar det igjen i natt da;)

Vil si å holde ut til kl 15 var ganske så bra jeg med så lite søvn. Tror jeg hadde mista piffen lenge før:oops:

må forresten stikke å henge opp noen klær:smiley-angelic006 . Men er straks tilbake :D

Bra, da er du klar til å skravle i hele kveld :p?!

Er storebror alltid så tidlig opp om morningene? det er nesten umulig at noen sover lengre her også når først en våkner :-/
bør være klar for litt skravlings da ja ;) men må se litt på den missekåringslista også, begynne å sortere det jeg har fått inn så det ikke blir altfor mye til slutt.

storebror har dessverrre begynt å våkne så tidlig ja.... Og det er umulig å få han til å være musestille. Heldigvis ser det ut til at frøkna tar igjen tapt nattesøvn på dagtid. Var iallefall sånn før helga og i helga.

Ja, hun fikk nok i seg noe hun ikke tålte i går stakkar :(

En smuuuule trøtt ja! :p Men det hjalp faktisk å trene i dag! Klarte å holde oppe energien helt til kl 15 i dag! Men da skulle jeg gjerne ha funnet igjen senga :p
Huffda, vet du hva hun har fått i seg eller?

da er det godt gjort å ha trent så mye ;)

Hehe...krysser fingre for storebror jeg også..;)
Fysj ja. Han som sov så bra helt til rett før sommeren i fjor. Og så hadde han en god periode rett etter jul. Ellers har det variert mellom halv sju og sju, og det er helt greit. Men seks og innimellom før seks er litt i tidligste laget ;)

bør være klar for litt skravlings da ja ;) men må se litt på den missekåringslista også, begynne å sortere det jeg har fått inn så det ikke blir altfor mye til slutt.

storebror har dessverrre begynt å våkne så tidlig ja.... Og det er umulig å få han til å være musestille. Heldigvis ser det ut til at frøkna tar igjen tapt nattesøvn på dagtid. Var iallefall sånn før helga og i helga.

ja der minnet du meg på at jeg må gå gjennom den også etterhvert:p er det satt noen frist?

Godt hun tar det igjen på dagtid iallefall, visst ikke hadde det blitt noen lange dager:rolleyes:

Titter bare fort innom:) Blir nok dessverre litt stille fra meg i kveld, skikkelig utslitt:(

ja der minnet du meg på at jeg må gå gjennom den også etterhvert:p er det satt noen frist?

Godt hun tar det igjen på dagtid iallefall, visst ikke hadde det blitt noen lange dager:rolleyes:
Du har hele denne uka på deg ;)

ja, hadde hun ikke tatt det igjen hadde det blitt slitsomt...
jeg har bestil sånn vekkeklokke til storebror jeg nå, med bilde av en gutt som enten sover eller er våken. Så får vi håpe det hjelper... Men noe av problemet er nok at det blir lysere tidligere også. Selv med lystette rullegardiner.
Mennklart, han sover da ca 11 timer, og mer kan man kanskje ikke forlange når han snart er 4 år..

Back
Topp