Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var det ikke natta før kl 3 i natt og så morgen kl 7!!Sånn, da er begge ungene i seng. Jeg var alene med dem i kveld. Frøkna sovna kl 20 ved puppen, jeg la henne over i sin seng i sted. Nå krysser jeg bare fingrene for at storebror ikke kommer kl seks i morra tidlig... da blir det bare 10 timer på frøkna i natt...
Sånn, da er begge ungene i seng. Jeg var alene med dem i kveld. Frøkna sovna kl 20 ved puppen, jeg la henne over i sin seng i sted. Nå krysser jeg bare fingrene for at storebror ikke kommer kl seks i morra tidlig... da blir det bare 10 timer på frøkna i natt...
Nå sover han
sover minstemann nå? fortsatt feberfri?
Her var det ikke natta før kl 3 i natt og så morgen kl 7!!
Så er nok ikke lenge til jeg kryper til sengsHar litt søvn og ta igjen
![]()
Yeii!! Du har jaggu rytme ogsåmå danse litt for den altså![]()
Hehe...krysser fingre for storebror jeg også..Sånn, da er begge ungene i seng. Jeg var alene med dem i kveld. Frøkna sovna kl 20 ved puppen, jeg la henne over i sin seng i sted. Nå krysser jeg bare fingrene for at storebror ikke kommer kl seks i morra tidlig... da blir det bare 10 timer på frøkna i natt...
Nå sover hanMen tempen hadde steget til 38,2 rett før jeg la ham...så det blir nok en urolig natt igjen
![]()
Oii!! Den er lei..Her var det ikke natta før kl 3 i natt og så morgen kl 7!!
Så er nok ikke lenge til jeg kryper til sengsHar litt søvn og ta igjen
![]()
Yeii!! Du har jaggu rytme også![]()
Ja, virker som det går rette veien..å neimen uansett så har han iallefall hatt en mye bedre dag, så må nå være på rette veien nå
![]()
Hihi...dancing queen!!godt jeg kan kamuflere meg bak smilefjesene
skal love deg det hadde ikke vært så bra i virkelighetenlaughing7
Ja, virker som det går rette veien..
Også fikk han et boblebad før han la seg, og tror det var godt for ham...![]()
oj, frøkna som holdt det gående?
Da har du litt å ta inn igjen ja![]()
Oii!! Den er lei..
Trøtt i trynet du da regner jeg med..![]()
Håper det ihvertfall..da sover han nok godt etter badet![]()
God bedring til snuppa diJa, hun fikk nok i seg noe hun ikke tålte i går stakkar
En smuuuule trøtt ja!Men det hjalp faktisk å trene i dag! Klarte å holde oppe energien helt til kl 15 i dag! Men da skulle jeg gjerne ha funnet igjen senga
![]()
Haha...den smileysen er så kul!!come on let`s twist again..![]()