Om du titter innom

Sånn, da er begge ungene i seng. Jeg var alene med dem i kveld. Frøkna sovna kl 20 ved puppen, jeg la henne over i sin seng i sted. Nå krysser jeg bare fingrene for at storebror ikke kommer kl seks i morra tidlig... da blir det bare 10 timer på frøkna i natt...

Sånn, da er begge ungene i seng. Jeg var alene med dem i kveld. Frøkna sovna kl 20 ved puppen, jeg la henne over i sin seng i sted. Nå krysser jeg bare fingrene for at storebror ikke kommer kl seks i morra tidlig... da blir det bare 10 timer på frøkna i natt...
Her var det ikke natta før kl 3 i natt og så morgen kl 7!! :o
Så er nok ikke lenge til jeg kryper til sengs :p Har litt søvn og ta igjen ;)

Bra, da er du klar til å skravle i hele kveld :p?!

Er storebror alltid så tidlig opp om morningene? det er nesten umulig at noen sover lengre her også når først en våkner :-/

Hehe...krysser fingre for storebror jeg også..;)

Nå sover han:D Men tempen hadde steget til 38,2 rett før jeg la ham...så det blir nok en urolig natt igjen:(

å nei:( men uansett så har han iallefall hatt en mye bedre dag, så må nå være på rette veien nå;)

å nei:( men uansett så har han iallefall hatt en mye bedre dag, så må nå være på rette veien nå;)
Ja, virker som det går rette veien..:)
Også fikk han et boblebad før han la seg, og tror det var godt for ham...:)

Ja, hun fikk nok i seg noe hun ikke tålte i går stakkar :(

En smuuuule trøtt ja! :p Men det hjalp faktisk å trene i dag! Klarte å holde oppe energien helt til kl 15 i dag! Men da skulle jeg gjerne ha funnet igjen senga :p
God bedring til snuppa di:)

Back
Topp