jups, har alltid noen å spørre vis det er noeVeldig kjekt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jups, har alltid noen å spørre vis det er noeVeldig kjekt!![]()
Ja skal bli kjempe godtWeee!!!
Såå nydelig!! *misunnelig*
Håper det..ja du er jo så nære så burde greie å ta den plassen syns jeg![]()
Hehe...nei, den fisken kan de ihvertfall ha for seg selv!hehe er da mange nok egentlig
Og litt liv er da greit men stinkende fisk og alkohol hadde de da ikke trengt å tatt offentlig
Dessuten er de elendige på parkering og div andre ting![]()
Noen fordeler skal man ha!jups, har alltid noen å spørre vis det er noe![]()
Perfekt vil jeg påstå!!Ja skal bli kjempe godtVirkelig flott avsluttning på permisjonen min
![]()
yessss!Perfekt vil jeg påstå!!![]()
Åssen skal jeg sitere deg på den da???yessss!![]()
Ja! Eller; Putt meg i kofferten og ta meg medÅssen skal jeg sitere deg på den da???
Dobbelt yesss lizzom....![]()
Mhm helt enig! bare synd de skal ha den her oppiHehe...nei, den fisken kan de ihvertfall ha for seg selv!![]()
han vil helst jobbe med å utvikle medisiner, men vi satser først på en apotek jobbNoen fordeler skal man ha!
Er det en slik jobb mannen din kan tenke seg her i Norge også?
Er litt tunge ja, men dere sitter jo fortsatt her så hvordan kan jeg gå å legge meg??Har dere ikke tunge øyelokk dere?Holder på å sovne jeg...
jeg tror jeg bare skal finne sengen nåEr litt tunge ja, men dere sitter jo fortsatt her så hvordan kan jeg gå å legge meg??![]()
Ok!Ja! Eller; Putt meg i kofferten og ta meg med![]()
Svimer snart av!Har dere ikke tunge øyelokk dere?Holder på å sovne jeg...
Ja det kan jeg godt forstå, må vel nesten gjøre det samme selv herjeg tror jeg bare skal finne sengen nåSover så mye bedre der,enn på sofaen
![]()
Godt å høre vi er flereSvimer snart av!![]()
Han må være veldig spent på sin nye tilværelse her...han vil helst jobbe med å utvikle medisiner, men vi satser først på en apotek jobb![]()
Kryper under dynen selv...jeg tror jeg bare skal finne sengen nåSover så mye bedre der,enn på sofaen
![]()