Tja ikke 1.plassenJeppBare gøy det
Du savner toppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja ikke 1.plassenJeppBare gøy det
Du savner toppen?
Ja, ser på det som en fri-uke!Jobb er i mine øyner friSå hadde lett jobbet
Tror jeg må sende gubben og barn til svigers jeg og![]()

Tar ingen skade av det...håper ihvertfall det virker!Det virker litt sånn ja, for hun finner ikke roen, og våkner fort opp, så kan jo prøve ihvertfall, er jo ikke akkurat som om hun får det så ofte heller
huff VELDIG kø også! og det å komme seg ut på hoved veien er helt jævlig!!!Haha, ja det er nok kø i butikken hos deg i påska!![]()
Særlig!!Tja ikke 1.plassenmen vil da ikke bli værende på 34 plassen når jeg først er inne på topp 100 lista
![]()
Ahhh! DrømmerJa, ser på det som en fri-uke!
Tenk det da!! Kan gjøre hva jeg vil, bråke, dra på shopping, spise hva jeg vil, ingen som roter eller hyler...
Også er jeg bedt på fest skjærtorsdag hos en kollega..![]()
Mannen mente også at det kunne virke som nye tenner kommer, så da prøver vi imorgen kveld og håper på en roligere kveldTar ingen skade av det...håper ihvertfall det virker!![]()
Sånn er det å bo i et vinteridyll!huff VELDIG kø også! og det å komme seg ut på hoved veien er helt jævlig!!!
aner virkelig ikke hvor mange ganger jeg har kjørt skikkelig aggresivt i feriene kun for å komme meg noen steder, ellers ville jeg kunne ventet i mange timer![]()
Uten mann og barn???Ahhh! Drømmer
Men lever lenge på den uken jeg skal til spania nå i sommerGleder meg som ett lite barn
![]()
ja egentlig burde jeg bli kjempe sjalu og skrive som en gal for å kunne klatre høyere opp, MEN det gidder jeg ikkeSærlig!!Du savner da 1.plassen du...
Er jo vant til å ligge der!!
Og jeg er sååå nære![]()
Så bra! Kjekt med en mann inne i bransjen..Mannen mente også at det kunne virke som nye tenner kommer, så da prøver vi imorgen kveld og håper på en roligere kveld![]()
Uten mann og barn jaUten mann og barn???
Hehe...ja, et sted går grensen!!ja egentlig burde jeg bli kjempe sjalu og skrive som en gal for å kunne klatre høyere opp, MEN det gidder jeg ikkeskal ha et liv også vettu
Er altfor langt bak
haha ikke bare vinter dette skjerSånn er det å bo i et vinteridyll!
Prøv å bo her i Nevlunghavn midt i fellesferien!!![]()
Weee!!!Uten mann og barn jaSkal være forlover til en vennine,og vi har ikke barnevakt.. Så da blir det tur alene på fru Sandbakk
![]()

hehe jaSå bra! Kjekt med en mann inne i bransjen..![]()
Men må da være koselig med litt liv også?haha ikke bare vinter dette skjerskjer ved hver ferie og mange helger i løpet av vinteren for å ikke nevne den ekle rakfisk festivalen
![]()
Veldig kjekt!hehe janoe nytte må jeg jo ha ettersom mannen er farmasøyt og har mange gode venner som er leger og tannleger
haha
ja du er jo så nære så burde greie å ta den plassen syns jegHehe...ja, et sted går grensen!!
Annerledes for meg...ligger jo bare en plass bak..![]()
hehe er da mange nok egentligMen må da være koselig med litt liv også?
Er vel ikke sååå mange fastboende der?