Om du titter innom

Jobb er i mine øyner fri :p Så hadde lett jobbet ;)
Tror jeg må sende gubben og barn til svigers jeg og :p
Ja, ser på det som en fri-uke!:P
Tenk det da!! Kan gjøre hva jeg vil, bråke, dra på shopping, spise hva jeg vil, ingen som roter eller hyler...;)
Også er jeg bedt på fest skjærtorsdag hos en kollega.. :dance008

Haha, ja det er nok kø i butikken hos deg i påska!;)
huff VELDIG kø også! og det å komme seg ut på hoved veien er helt jævlig!!!
aner virkelig ikke hvor mange ganger jeg har kjørt skikkelig aggresivt i feriene kun for å komme meg noen steder, ellers ville jeg kunne ventet i mange timer :o

Ja, ser på det som en fri-uke!:p
Tenk det da!! Kan gjøre hva jeg vil, bråke, dra på shopping, spise hva jeg vil, ingen som roter eller hyler...;)
Også er jeg bedt på fest skjærtorsdag hos en kollega.. :dance008
Ahhh! Drømmer ;)
Men lever lenge på den uken jeg skal til spania nå i sommer ;) Gleder meg som ett lite barn :P

huff VELDIG kø også! og det å komme seg ut på hoved veien er helt jævlig!!!
aner virkelig ikke hvor mange ganger jeg har kjørt skikkelig aggresivt i feriene kun for å komme meg noen steder, ellers ville jeg kunne ventet i mange timer :eek:
Sånn er det å bo i et vinteridyll!:D
Prøv å bo her i Nevlunghavn midt i fellesferien!! :eek:

Særlig!!:p Du savner da 1.plassen du...;)
Er jo vant til å ligge der!!
Og jeg er sååå nære:p
ja egentlig burde jeg bli kjempe sjalu og skrive som en gal for å kunne klatre høyere opp, MEN det gidder jeg ikke :p skal ha et liv også vettu ;)
Er altfor langt bak

ja egentlig burde jeg bli kjempe sjalu og skrive som en gal for å kunne klatre høyere opp, MEN det gidder jeg ikke :p skal ha et liv også vettu ;)
Er altfor langt bak
Hehe...ja, et sted går grensen!!;)
Annerledes for meg...ligger jo bare en plass bak..;)

Sånn er det å bo i et vinteridyll!:D
Prøv å bo her i Nevlunghavn midt i fellesferien!! :eek:
haha ikke bare vinter dette skjer :p skjer ved hver ferie og mange helger i løpet av vinteren for å ikke nevne den ekle rakfisk festivalen :p

haha ikke bare vinter dette skjer :p skjer ved hver ferie og mange helger i løpet av vinteren for å ikke nevne den ekle rakfisk festivalen :p
Men må da være koselig med litt liv også?
Er vel ikke sååå mange fastboende der?

Men må da være koselig med litt liv også?
Er vel ikke sååå mange fastboende der?
hehe er da mange nok egentlig :p
Og litt liv er da greit men stinkende fisk og alkohol hadde de da ikke trengt å tatt offentlig :p
Dessuten er de elendige på parkering og div andre ting :p

Back
Topp