Heyyyy what about me???Hør på henne da!You and me før påske?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heyyyy what about me???Hør på henne da!You and me før påske?
![]()
Kanskje litt vrient nå i mars,men i april tar vi demBare junijenter på topp10!![]()
Kniiis...hør på meg!Hør på henne da!You and me før påske?
![]()
Har du lyst har du lovHeyyyy what about me???
Skjærtorsdag er 28.marsNår er det påske da?
Haha helt grønn på sånne ting!
Blææææ! Nå ble jeg litt kvalmKniiis...hør på meg!
Jeg er nemlig hjemme alene i heeele påsken...uten mann og barn...så alt kan skje!![]()
Halvannen uke til caNår er det påske da?
Haha helt grønn på sånne ting!
dersom det virker som hun plages hadde jeg gitt henne paracet..Takk, håper jeg også!
Er nesten så jeg vil prøve å gi henne paracet for å finne ut om det virkelig er pga tenner
Jaaaa!!! Jeg har 6 plasser opp til 10 iallefallBare junijenter på topp10!![]()
April er ihvertfall vår måned!!Kanskje litt vrient nå i mars,men i april tar vi dem![]()
Ohhh yes!April er ihvertfall vår måned!!![]()
Hehe...gleder meg!!Blææææ! Nå ble jeg litt kvalmJeg og vil være hjemme alene i påsken.. vertfall en dag eller 2...
![]()
Yohooo!! Det klarer jo du fint!Jaaaa!!! Jeg har 6 plasser opp til 10 iallefall![]()
Vil jo klatre så høyt opp som muligHar du lyst har du lov![]()
Okey det skal jeg nok greie å huskeSkjærtorsdag er 28.mars![]()
Jobb er i mine øyner friHehe...gleder meg!!
Mannen tar med alle barna til svigers, men jeg må være hjemme for jeg skal jobbe..![]()
Det virker litt sånn ja, for hun finner ikke roen, og våkner fort opp, så kan jo prøve ihvertfall, er jo ikke akkurat som om hun får det så ofte hellerdersom det virker som hun plages hadde jeg gitt henne paracet..![]()
JeppVil jo klatre så høyt opp som mulighar du ikke lagt merke til det idag?
![]()
Jeg håper da detYohooo!! Det klarer jo du fint!![]()
Haha, ja det er nok kø i butikken hos deg i påska!Okey det skal jeg nok greie å huske
Passe på å handle inn masse mat før den tid for da kommer turistene hitover![]()