Snakkes i morgen, søtaGodt å høre vi er flereNå blir det sengen på meg
Men titter innom i morga da :=
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakkes i morgen, søtaGodt å høre vi er flereNå blir det sengen på meg
God natt og sov godtGodt å høre vi er flereNå blir det sengen på meg
Han er ikke den eneste som er spent på detHan må være veldig spent på sin nye tilværelse her...![]()
Alt til sin tid!! Håper bare det snart blir fortgang i prosessen..Han er ikke den eneste som er spent på det
Men ja det er han, men først så er det jo mye som må skje før den tid da
Flinke vi!!Jøss, her raser det på med innlegg
har vært borte i 40 min fra denne tråden og det er nesten 50 nye innlegg![]()
Håper jeg også!Alt til sin tid!! Håper bare det snart blir fortgang i prosessen..
Men nå er det natta for meg også..
Sov godt, søta!!![]()
Sov godt og dusj pent!Natta damer, må vel røre på meg jeg og. Skulle hatt en dusj før jeg køyer![]()
Ja kan jo ikke ligge på latsiden her inne heller vis vi skal ha 7000 før april eller før påskeJøss, her raser det på med innlegg
har vært borte i 40 min fra denne tråden og det er nesten 50 nye innlegg![]()
Ja, kan jo ikke ha noe fall i dusjenSov godt og dusj pent!![]()
kos deg med dusjen, her er det badekar og det frister noe VELDIG!!! men antar snuppa ikke vil tillate at jeg skal få kose meg derNatta damer, må vel røre på meg jeg og. Skulle hatt en dusj før jeg køyer![]()
Du har så rett så rett.Ja kan jo ikke ligge på latsiden her inne heller vis vi skal ha 7000 før april eller før påske![]()
JupsDu har så rett så rett.![]()
Good morning, sunshine!Morn morn skravlebøttene mine
Spente på topplisten nå eller??
Veldig spent! Skjønner ikke hvorfor snuppa måtte våkne så tidlig, føles jo bare lengre til den oppdateres daMorn morn skravlebøttene mine
God morgen!Morn morn skravlebøttene mine![]()