Faller ikke av noe lass du ;-)Da stakk jeg innom, men jeg har falt av lasset for lenge siden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faller ikke av noe lass du ;-)Da stakk jeg innom, men jeg har falt av lasset for lenge siden![]()
Bah lite skravling her i dag synes jeg :- / nå som jeg har skravletid![]()
Hva skjer Idag dere? Jeg er latpeis i dag![]()
Ja, ikke santHehe... Typisk at det er rolig når man først har tid! Nå driver sambo å gir lillegutt grøt! Når han har lagt seg skal jeg lage middag; biff, potetbåter og bernaise! Åh, jeg er sulten!! Hva skjer hos deg?
Ja, ikke santsnupp sover og søsknene og tantebarna er på svømming
![]()
Mm, hørtes ut som en go middag![]()
Faller ikke av noe lass du ;-)
Deilig med noe godt når de små har lagt segDa er det rolig ja! Ja, blir nok godt! Men nå er jeg så sulten så hadde vel spist det meste! Men får vente til lillegutt legger seg for natten! Han legger seg kl. 18.30 og jeg håper han sovner innen kl. 19. Når pleier frøkna di å legge seg? Spiser frøkna di om natten enda? Lillegutt har spist mer pupp om natten og mindre om dagen etter han ble forkjølet!!
Deilig med noe godt når de små har lagt seghun pleier å sove til Kl.19. Men nå med huset fult av folk er lurene hennes litt på villspor! Håper det ikke blir så mye senere hvertfall
ja, hun spiser enda endel på natta... På dagen også. Trur hun blir vanskelig å venne av når den tid kommer...
Kan godt hende han bare har behov for mer nå når han er litt pjuskJa, blir jo ofte litt "unntakstilstand" da man har masse folk i husDet tror jeg min blir også! Var en liten periode han ikke spiste før 3-4 om natten, det savner jeg
Håper det retter seg selv litt bare forkjølelsen går over
Men er bra de liker puppen da! Jeg synes fortsatt ammingen er veldig koselig
![]()
Kan godt hende han bare har behov for mer nå når han er litt pjuskja, ammingen synes jeg også bare er kos
har planer om å fortsette til hun selv slutter (maks 2 år da)
Da skjønner jeg det ikke blir så enkeltJa, han har nok detSå bra at du vil fortsette så lenge! Jeg må nok avslutte det i sommer, for det blir så vanskelig å få til da jeg jobber turnus! Men men... Får jeg ammet i litt over 1 år så er da ikke det så aller værst
![]()
Da skjønner jeg det ikke blir så enkeltmen vet et år er jo kjempe bra
søsteren min ammer fortsatt Tanteungen min på 22 mnd og sier det er kjempe vanskelig å slutte... Så håper på en måte hun mister litt interessen selv etterhvert !
Får håpe vi greier å slutte uten kampJa, det får nesten være bra! Er nok vanskelig å slutte hvis ikke de mister interessen ja!! Så det enkleste er jo om de gjør det jaDa blir det ikke en kamp for å få det til!
Får håpe vi greier å slutte uten kampmin pappa diet visst til han var 4 år...
litt sært synes jeg
![]()
Haha.. Ja, bestemor ammet jo halve bygda.Hehe... Det er kanskje litt lenge jaMen men... Hver sin smak
![]()
Haha.. Ja, bestemor ammet jo halve bygda.hun hadde så mye melk .
Haha, hadde jeg og da jeg var gravid med gutten![]()