Ja, bestekompisen til pappa ammet hun bla. Også.Gjorde hun?! Hehe... Kom de som ikke hadde melk selv til hun da?
Om noen måtte bort ammet hun barna deres
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, bestekompisen til pappa ammet hun bla. Også.Gjorde hun?! Hehe... Kom de som ikke hadde melk selv til hun da?
Elsker solois. Fikk skikkelig lyst på det nådet er bare kjempe snaddervar godt i dag oxo, men ikke helt på samme måten
![]()
SprøttJa, bestekompisen til pappa ammet hun bla. Også.
Om noen måtte bort ammet hun barna dereskomisk hvordan det var før
![]()
Elsker solois. Fikk skikkelig lyst på det nå![]()
Sørenhar dessverre ingen å sende, for je har spist opp den je hadde![]()
SørenKanskje jeg skal narre min kjære ut
![]()
Oi!Ja, bestekompisen til pappa ammet hun bla. Også.
![]()
Tviler sterkt på at det går menhaha er jo lov å prøve seg![]()
Tviler sterkt på at det går men![]()
Min mormor var ammehjelpJa, bestekompisen til pappa ammet hun bla. Også.
![]()
Hehe.. Ja, kanskje litt rartSprøtttror ikke jeg hadde likt at noen andre hadde ammet mine barn
![]()
Hehe.. Ja ikke santOi!merklig hvordan det var før
![]()
Så fintMin mormor var ammehjelpHun hadde overflod av melk,så da hjelpte hun andre
![]()
Kunne liksom ikke falt meg inn å amma naboungen:/ men godt flere fikk utbytte av god mm daHehe.. Ja ikke sant![]()
Jeg hadde ikke hatt problem med å amme noen andres barn. Men hadde måtte vite at det var nok til snuppa miKunne liksom ikke falt meg inn å amma naboungen:/ men godt flere fikk utbytte av god mm da![]()
Jeg hadde nok ikke klart å amma noen andre enn mine barn, men kunne godt hatt donert melk! Hadde vi hatt den ordningen her hadde jeg nok gjort det også ettersom jeg har hatt mer enn nok!Jeg hadde ikke hatt problem med å amme noen andres barn. Men hadde måtte vite at det var nok til snuppa mi![]()