Om du titter innom

Hehe.. Ja, kanskje litt rart :-P jeg ville heller at noen andre skulle ammet vesla enn å ha gitt mme om jeg hadde valget da. Men så er vi alle så forskjellige.
Ja, jeg hadde ikke hatt noe problem med og amme andre sine barn, men vet ikke om jeg hadde likt motsatt:D Men vet ikke helt hva jeg hadde tenkt dersom jeg ikke kunne ammet selv.

Jeg hadde nok ikke klart å amma noen andre enn mine barn, men kunne godt hatt donert melk! Hadde vi hatt den ordningen her hadde jeg nok gjort det også ettersom jeg har hatt mer enn nok!
Ja, det er jo kjempe fint å gi bort melk om man har anledning. Jeg vurderte det, men ble aldri noe utav det..

Ja, jeg hadde ikke hatt noe problem med og amme andre sine barn, men vet ikke om jeg hadde likt motsatt:D Men vet ikke helt hva jeg hadde tenkt dersom jeg ikke kunne ammet selv.
Det hadde nok sikkert vært veldig sårt for meg om jg ikke kunne ammet selv og noen andre måtte gi. Men for meg føles det uansett mer naturlig ut me at hun skal få pupp enn flaske.

Så bra! :) Her fikk de visst ikke lov. Burde vært. Ikke at det har noe og si, men her betaler de jo bra og så sikkert mange flere som hadde vært giver dersom de hadde visst om muligheten:)
Ja, ikke sant :) synes det er bra. For prematur barn er det livsnødvendig !

Back
Topp