Kjøpt på ebay eller?Da er vi ute og går, og hanskene mine er geniale![]()
Kan de kjøpes andre steder og?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpt på ebay eller?Da er vi ute og går, og hanskene mine er geniale![]()
Hehe! Jeg lager restene av pinnebrødet fra i går, i ovnen nåFøler jeg prater med meg selv![]()
Deilig med sovebarnDeilig det, tror min våkner snart og. Han pleier sove ca. 3 timer og det er snart![]()
Flink du er!Jeg har støvsugd, samboer og ungene er på rommet til storebror
Frøkna sov 1 t og 40 min i vogna på soverommet vårt
Nå er hun nok sulten igjen høres det ut som.
Ja, klager ikkeDeilig med sovebarn![]()
Mamma har faktisk slikeKjøpt på ebay eller?
Kan de kjøpes andre steder og?
Pinnebrød? Er det sånn man ofte griller?Hehe! Jeg lager restene av pinnebrødet fra i går, i ovnen nå![]()
Sendt fra min Samsung
Tror det jaKanskje jeg må gå til innkjøp av slike![]()
Hiji, synes ho sikkert er veldig gøyVi skulle egentlig bare på kiwi men ble vist en tur til tanta mi
Så nå driver amina og river med saft flasker
JaPinnebrød? Er det sånn man ofte griller?![]()
Ååh, hørtes godt utJaVi var å grilla i går, så ble det igjen noen pølser og litt pinnebrøddeig, da da grilla vi de i ovnen
Ble godt!
Sendt fra min Samsung
Vaske vinduer er kjedelig detda var vesla i drømmeland i vogna, og gubben forsvant ut for å lage ved.... mor har mest lyst til å sitte i gostolen, men får vel finne på noe je oxo... unners litt på om je burde ha vasket vinduer
Forferdelig kjedelig, men det må vist gjøres![]()
Vaske vinduer er kjedelig det![]()
Vi har store stuevinduerhuff ja, og her er det kjedeligere enn mange steder, je har fortsatt mange slike doble vinduersnakk om dobbelt arbe
![]()
Vi har store stuevinduer![]()
Haha, jeg kom på at vi hadde sjokolade i skapet istad, den er og vekkhuff det er så sykt kjedelig, men nå skal je straks starte, men på min vei for å fikse en strømtom babycall kom je på at je hadde en is i fryserenmen nå er den ikke der mere
![]()
Haha, jeg kom på at vi hadde sjokolade i skapet istad, den er og vekk![]()