Veldig, kjevler rett åå bakepapir på plata med et glassÅååh, så greit!Da er det jo fort gjort å smelle den sammen
![]()
Sendt fra min Samsung
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig, kjevler rett åå bakepapir på plata med et glassÅååh, så greit!Da er det jo fort gjort å smelle den sammen
![]()
Sendt fra min Samsung
JaSå deilig da
Sendt fra min Samsung
Så deilig!Vi har en engel!
I følge kusina mi som passa Maria i natt![]()
La seg 19.30 ca, fikk flaske 23.30 og sov til 08.45 :O
Hu har selv en sønn som er 3 mnd eldre enn Maria, å han pleier å våkne kl 05.00![]()
Har gått utrolig bra, de leker kjempe fint sammen. Kanskje litt herjing å litt sånn dahihi...
Deilig det, tror min våkner snart og. Han pleier sove ca. 3 timer og det er snartVenter på at snupp skal våkne, hun har sovet leenge nå..
Oi, så lengeDeilig det, tror min våkner snart og. Han pleier sove ca. 3 timer og det er snart![]()
Smart!Veldig, kjevler rett åå bakepapir på plata med et glass![]()
Ja, det har hun nok daJahun tøvet litt i natt, så hun har sikkert behov for litt ekstra
![]()
Lopper i blodet ?Ja, det har hun nok daMin lille ligger å kaver i senga, og finner ikke helt roen..
Sendt fra min Samsung
Ja, han er et sovedyr. Neste lur er gjerne på 1, 5 timer den og. Med eldste var vi glade om ho sov 1 time i løpet av dagenOi, så lengedeilig! Lilja sover lenge når hun får 1,5-2 timer i strekk på dagen
![]()
Ja, blir mye mindre sølSmart!
Sendt fra min Samsung
Så deiligJa, han er et sovedyr. Neste lur er gjerne på 1, 5 timer den og. Med eldste var vi glade om ho sov 1 time i løpet av dagen![]()
Kanskje jeg må gå til innkjøp av slikeDa er vi ute og går, og hanskene mine er geniale![]()