Hadde vært en god plan om ikke lillegutt også sov der..Hmmm, få dere en liten tv på soverommet så kan han bare ordne seg der inne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært en god plan om ikke lillegutt også sov der..Hmmm, få dere en liten tv på soverommet så kan han bare ordne seg der inne![]()
Det tror jeg min og kunne gjortja, sikker på at mannen min kan sove i 24 timer hvis han fikk lov (og han har faktisk gjort det og for 3 år siden!)
sant det, jaja snart har dere nytt husHadde vært en god plan om ikke lillegutt også sov der..![]()
Guri, så kjipt å rydde etter andre!jups er det, og var ikke sååå ille men masse smådeler på gulvet pga leker, og farfaren min fikset soverommet oppe da det virker som om han begynte å demontere en seng men bare lot den ligge![]()
bra mannen min ikke er alene om det daDet tror jeg min og kunne gjort![]()
Haha, så braÅ nei, det har aldri skjedd!!
Det er det mest verdifulle han eier på kveldstid![]()
forhåpentligvis bare veldig midlertidig!Guri, så kjipt å rydde etter andre!
Men er dette et sted dere blir boende, eller er det midlertidig?
DET kan faktisk min og, han er en arbeidskarbra mannen min ikke er alene om det da
Men så skal det sies at han kan også jobbe i 24 timer også da.
Nope, det tror jeg ikketror du han er klar over det selv??![]()

Er deilig det daDET kan faktisk min og, han er en arbeidskar![]()
Hehe...det har han allerede bestemt seg for!! Flatskjerm på soverommet...jaja...sant det, jaja snart har dere nytt husDA har dere mulighet til å ha en liten tv der
![]()
Selvsagt var han detNope, det tror jeg ikkeFor han var jo seriøst døden nær...
![]()
Jepp!Haha, så brahva skjer om du prøver og ta den, påstår han at han faktisk ser på da?
![]()

dere trenger jo ikke å se på den sammenHehe...det har han allerede bestemt seg for!! Flatskjerm på soverommet...jaja...![]()
Det er veldig santEr deilig det da
Det føles litt bedre når man vet at de kan når de vil syns jeg
Sånn som idag sov mannen i kun 3 timer og har hvert ute hele dagen og jobbet![]()
Uff...skjønner veldig godt hvor sårt og trist det må være..forhåpentligvis bare veldig midlertidig!
har veldig lyst til å få tilbake kattene mine!
Så shadow her om dagen og det gjør vondt å tenke på at jeg ikke kan ha dem
Jepp!Han sover ikke skjønner du...bare blunker litt sakte!!
![]()
2?? Og neida, hadde bare hostet i 1 dag!Selvsagt var han det
Han hadde vel kanskje hostet i 2 dager da eller noe sånt??![]()

Haha, min og sier at han ikke sover, at han bare lukket øynene akkurat når jeg såJepp!Han sover ikke skjønner du...bare blunker litt sakte!!
![]()