Fint for oss!!Håper da på det, er ikke lenge siden jeg tok på vaskemaskinen heller da
Men ettersom jeg vil ha det tørt til imorgen må jeg nesten være oppe til den er ferdig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint for oss!!Håper da på det, er ikke lenge siden jeg tok på vaskemaskinen heller da
Men ettersom jeg vil ha det tørt til imorgen må jeg nesten være oppe til den er ferdig![]()
Følte meg ikke så lur jeg heller siden fastlegen er naboen våres!!Hadde tatt seg ut om vi kom på legevakta her med en forkjølelse og trodde det var kreft haha!!!
Hehe...skjønner ikke at der er mulig å være sååå trøtt!Haha, disse menna slokner fort
Hr en som sitter og gjesper jeg og, så han tusler ut om... Tja, la oss si 10 minutter toppen![]()
Hehe, det er da man skal kaste de inn på soverommet
nei, huff...da våkner han jo!!Hehe, det er da man skal kaste de inn på soverommet![]()
Joa sikkert veldig fint for dereFint for oss!!![]()
Ohhhh, hadde følt meg rimelig dum da jeg også ja!Følte meg ikke så lur jeg heller siden fastlegen er naboen våres!!![]()
Hehe, var tidlig morgen her, og han skal opp kl 05 i morra, så er ikke uvanlig at han går og legger seg kl 21.30Hehe...skjønner ikke at der er mulig å være sååå trøtt!![]()
Haha, med fjernkontrollen i hånda ogBevis:
Flink du har vært!!Joa sikkert veldig fint for dere
Leiligheten er ryddet også(med unntak av at jeg skulle ha tatt litt oppvask men gjør det imorgen på første dubben)
hva er det med disse mennene å søvn egentlig? skulle tro de var oppe halve natta jo, siden de er så slitne ellersHaha, disse menna slokner fort
Hr en som sitter og gjesper jeg og, så han tusler ut om... Tja, la oss si 10 minutter toppen![]()
Bare hyggeligMå googles...takk for tips!![]()
"Se, der kommer hun som bor sammen med han hypokonderen!"Ohhhh, hadde følt meg rimelig dum da jeg også ja!
Da skjønner jeg jo at han trenger litt søvn da..Hehe, var tidlig morgen her, og han skal opp kl 05 i morra, så er ikke uvanlig at han går og legger seg kl 21.30![]()
Er vel heller det at han er grytidlig oppe hver daghva er det med disse mennene å søvn egentlig? skulle tro de var oppe halve natta jo, siden de er så slitne ellers![]()
Tror det er noe rare mannegreierhva er det med disse mennene å søvn egentlig? skulle tro de var oppe halve natta jo, siden de er så slitne ellers![]()
Flytter resten imorgenFlink du har vært!!har du fått flyttet da?
Den slipper han aldri!Haha, med fjernkontrollen i hånda og![]()
Det skjønner jeg ogDa skjønner jeg jo at han trenger litt søvn da..![]()