Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, best og være føre varja feller er alltid lurt![]()
Ja, rett og slett! Vi er FOR flinke!Har forresten klart målet! Igjen!!
Vi må jo sette lista litt høyere, FrøkenH!!
Vi er best!Dere, vi har klart 51 innlegg før kl 21![]()
Tiss i vei!Tissepause!!![]()
Haha, det fikk jeg og nå. Og en kommentar om at jeg skal legge fra meg mobilen. Later som jeg ikke hørerNei nå får jeg lange blikk fra mannen, så får gi han litt oppmerksomhet
titter innom igjen senere![]()
Haha!!Ja, fyf! Min er dødssyk når han er forkjølet. Og jeg overdriver ikke, var en gang han faktisk trodde det kunne være kreft. Herregud!!! Han var forkjøla!![]()

Hva sier du til 7500 før vi legger oss???Ja, rett og slett! Vi er FOR flinke!![]()
takk, ferdig nåTiss i vei!![]()
Hils mannen og si han er forståelsesfull!Nei nå får jeg lange blikk fra mannen, så får gi han litt oppmerksomhet
titter innom igjen senere![]()
Hva er det med disse mannfolka deres da???Haha, det fikk jeg og nå. Og en kommentar om at jeg skal legge fra meg mobilen. Later som jeg ikke hører![]()

Er veldig merkelig ja. Spyr han hver gang han er syk?Ja, det er ganske ille...Han har nå vært frisk i litt over 1 uke!
Vurderer lege på ham igjen pga denne spyingen...kan da umulig være normalt..![]()
Hahahah, nå lurte min kjære på hva jeg ler av. Han skulle bare visst!! Tror jeg dævver!Haha!!
Min har faktisk dratt til legen fordi han trodde han hadde kreft i lungene! Jeg dævver!!
Han var også forkjølet!!!![]()
Ja, er med på den!Hva sier du til 7500 før vi legger oss???![]()
Han fant en film nå så nå bryr han seg ikke lenger; )Hva er det med disse mannfolka deres da???
Min er glad til, for da slipper han å få beskjed om å skifte kanal!! Han ser nemlig på History kanalen..![]()
Han spyr jo hele tiden...både når han er syk og "frisk"..Er veldig merkelig ja. Spyr han hver gang han er syk?
Er ikke reflux da?Han spyr jo hele tiden...både når han er syk og "frisk"..
Men det er nesten alltid i matsituasjoner, så har bare konkludert med at han ikke takler biter/klumper..
Grøten han fikk i kveld var garantert UTEN klumper, men allikevel brakk han seg og kastet opp... 3 ganger!
Da må det skje ganske snart for her holder jeg på å sovne men har en vaskemaskin gående så vil ikke legge meg før den er ferdigHva sier du til 7500 før vi legger oss???![]()
Hihi...godt vi kan le litt på dems bekostning!!Hahahah, nå lurte min kjære på hva jeg ler av. Han skulle bare visst!! Tror jeg dævver!![]()