Yes! ikke lett å kjenne igjen, men vi tar dem på lukta!Særlig bv nisser, de kamuflerer seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes! ikke lett å kjenne igjen, men vi tar dem på lukta!Særlig bv nisser, de kamuflerer seg![]()
Huff, lurer på hva de gjør med ho![]()
DET hadde jeg gjort ogShit!! DA drar jeg på husmorferie!!Så får mannen takle dem selv..
Tipper hun klarer å sjarmere seg til god og skånsom behandling!får håpe det, og at de er snille med henne![]()
Mhm, lukter de lang veiYes! ikke lett å kjenne igjen, men vi tar dem på lukta!![]()
Blir nok nye runder hele tiden her...drar med seg all mulig dritt fra barnehagen...![]()
Helt klart!håper de er snille. Viss ikke får de hele juni gjengen på nakken![]()
Hehe...godt med litt medlidenhet fra deg!DET hadde jeg gjort og![]()
Låst for flere timer siden..
Liker ikke nisser som lusker i buskene...
Det håper jeg da inderlig!er dessverre slik. Men han må jo få ett supert immunforsvar til slutt da![]()
Persiennene er nede..trukket for gardinene også?![]()

Særlig bv nisser, de kamuflerer seg![]()
Haha, jeg tror jeg drar på husmorferie selv når begge "gutta" her får manneforkjølelse og. Holder på og gå på veggen bare mannen er syk aleneHehe...godt med litt medlidenhet fra deg!![]()
Det må vi, lurt og legge ut feller!Shit! Da må vi virkelig passe oss![]()
Hehe, I know!!Haha, jeg tror jeg drar på husmorferie selv når begge "gutta" her får manneforkjølelse og. Holder på og gå på veggen bare mannen er syk alene![]()

Har forresten klart målet! Igjen!!
Vi må jo sette lista litt høyere, FrøkenH!!

Ja, fyf! Min er dødssyk når han er forkjølet. Og jeg overdriver ikke, var en gang han faktisk trodde det kunne være kreft. Herregud!!! Han var forkjøla!Hehe, I know!!
makan til sutring og klaging!!![]()