Det skjer så fort atterDa må det skje ganske snart for her holder jeg på å sovne men har en vaskemaskin gående så vil ikke legge meg før den er ferdig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjer så fort atterDa må det skje ganske snart for her holder jeg på å sovne men har en vaskemaskin gående så vil ikke legge meg før den er ferdig![]()
Kult!!Ja, er med på den!![]()
Haha!!
Min har faktisk dratt til legen fordi han trodde han hadde kreft i lungene! Jeg dævver!!
Han var også forkjølet!!!![]()

Hurra!!Han fant en film nå så nå bryr han seg ikke lenger; )
Jeg vet ikke nok om det...er det typiske symptomer??Er ikke reflux da?
Vi har jo et fint driv her, så det går nok fort!Da må det skje ganske snart for her holder jeg på å sovne men har en vaskemaskin gående så vil ikke legge meg før den er ferdig![]()
Åå...jada, her er alt mulig!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er det virkelig mulig!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spiller ingen rolle, tipper han sover innen 10 minutterHurra!!Håper det er en langfilm!
![]()
Helt klartHihi...godt vi kan le litt på dems bekostning!!![]()
Hoho...det gjør han sikkert!!Spiller ingen rolle, tipper han sover innen 10 minutter![]()

Heng på!!Fytti som dere skravler! Klarer ikke henge med jeg![]()
Hmm, vet egentlig ikke så mye om det selv annet enn at det fører til gulping eller oppkast. Men vet ikke om det er noe de plutselig kan få.Jeg vet ikke nok om det...er det typiske symptomer??
For han var jo fin før..det begynte nå ved nyttår da han var inne i den verste sykdomsperioden sin..![]()
De skravler skikkelig nå, skulle hatt bedre nett nå merker jegFytti som dere skravler! Klarer ikke henge med jeg![]()
Håper da på det, er ikke lenge siden jeg tok på vaskemaskinen heller daVi har jo et fint driv her, så det går nok fort!![]()
Haha, er nok ikke lenge før her heller. Posisjonen er inntattHoho...det gjør han sikkert!!
Nå fikk jeg nesten latterkrampe, for når jeg titter bort på mannen så sitter han faktisk med øya lukket i sofaen!!![]()
Hadde tatt seg ut om vi kom på legevakta her med en forkjølelse og trodde det var kreft haha!!!Åå...jada, her er alt mulig!!![]()
Ja, her må man henge med i svingeneHeng på!!
7500 innlegg før vi logger av![]()
Må googles...takk for tips!Hmm, vet egentlig ikke så mye om det selv annet enn at det fører til gulping eller oppkast. Men vet ikke om det er noe de plutselig kan få.