Haha, ler! Men samboeren min kunne lrtt gjort det samme. Han trodde jo som sagt han hadde kreft en gang han var forkjølet han og"Se, der kommer hun som bor sammen med han hypokonderen!"![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ler! Men samboeren min kunne lrtt gjort det samme. Han trodde jo som sagt han hadde kreft en gang han var forkjølet han og"Se, der kommer hun som bor sammen med han hypokonderen!"![]()
Æsj...trodde det var vanlig å vaske etter seg da??Flytter resten imorgen
Flyttet jo ikke sååå mye idag heller, bare senga mi, mikro og dolce gusto maskinen min!!
må vaske skikkelig ut der for er MYE rart på gulvet der! han som bodde der sist har 2 barn og det ble ikke vasket ut ihvertfall!
Så da skjønner jeg at du blir sittende her inne, for du før jo ikke sett på noe annetDen slipper han aldri!![]()
Veldig fint for oss!Det skjønner jeg og
Og fint for meg og dere![]()
Hihi, her hadde det hvert en skikkelig snakkis"Se, der kommer hun som bor sammen med han hypokonderen!"![]()
Haha, deiser den ikke i gulvet til slutt? Det gjør den herDen slipper han aldri!![]()
Det er jo forstålig da, men ser det er mange menn der ute som må legge seg tidligEr vel heller det at han er grytidlig oppe hver dag![]()
Haha...de er så morsomme! Også litt søte også da..Haha, ler! Men samboeren min kunne lrtt gjort det samme. Han trodde jo som sagt han hadde kreft en gang han var forkjølet han og![]()
Æsj, må jo vaske etter seg daFlytter resten imorgen
Flyttet jo ikke sååå mye idag heller, bare senga mi, mikro og dolce gusto maskinen min!!
må vaske skikkelig ut der for er MYE rart på gulvet der! han som bodde der sist har 2 barn og det ble ikke vasket ut ihvertfall!
ja, sikker på at mannen min kan sove i 24 timer hvis han fikk lov (og han har faktisk gjort det og for 3 år siden!)Tror det er noe rare mannegreier![]()
Når han tusler ut skal jeg skru på pc. Fikk så mange spm sist jeg satt på pc, så nå drøyer jeg den hellerVeldig fint for oss!![]()
Ja, men mest morsommeHaha...de er så morsomme! Også litt søte også da..![]()
Nope, funker ikke å lure kontrollen ut av hånda hans heller...jerngrep!Så da skjønner jeg at du blir sittende her inne, for du før jo ikke sett på noe annet![]()
Hmmm, få dere en liten tv på soverommet så kan han bare ordne seg der innenei, huff...da våkner han jo!!![]()
Det er det sikkert her ogsåHihi, her hadde det hvert en skikkelig snakkis![]()
Å nei, det har aldri skjedd!!Haha, deiser den ikke i gulvet til slutt? Det gjør den her![]()
jups er det, og var ikke sååå ille men masse smådeler på gulvet pga leker, og farfaren min fikset soverommet oppe da det virker som om han begynte å demontere en seng men bare lot den liggeÆsj...trodde det var vanlig å vaske etter seg da??![]()
Gleder meg!!Når han tusler ut skal jeg skru på pc. Fikk så mange spm sist jeg satt på pc, så nå drøyer jeg den heller
Slenger ut lista etterpå![]()

Kniiis...enig med deg!Ja, men mest morsomme![]()

tror du han er klar over det selv??Det er det sikkert her også![]()