de blir som en del av familien ja, og de har hvert med på mye rart stakkars.Kjæledyr blir jo som familie så skjønner det er vanskelig.
Mye flytting og styring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de blir som en del av familien ja, og de har hvert med på mye rart stakkars.Kjæledyr blir jo som familie så skjønner det er vanskelig.
Det er min drøm også, så her får gutta egen tvstue!hmmm skal han virkelig få lov til å bestemme
her har jeg en drøm om en egen tv stue til barna hvor de kan ha leker når de er små og venner på besøk når de blir eldre, der er planen å kaste mannen når han skal se på fotball![]()
Vi tenkte barna skal få ene stua som tv stuehmmm skal han virkelig få lov til å bestemme
her har jeg en drøm om en egen tv stue til barna hvor de kan ha leker når de er små og venner på besøk når de blir eldre, der er planen å kaste mannen når han skal se på fotball![]()
Skal prøve å snappe fjernkontrollen nå, så skal vi se hva han sier!blir spennende å høre hva han sier da, for du må jo spørre
Og det trener sikkert bare magemusklene mine merog det trenger jeg jo
Dyr tilpasser seg heldigvis fortde blir som en del av familien ja, og de har hvert med på mye rart stakkars.
Mye flytting og styring
Haha, døør!Skal prøve å snappe fjernkontrollen nå, så skal vi se hva han sier!![]()
Hehe..ikke sant!? Tror de ikke at vi følger med???Haha, lurer på hvor dum han tror jeg er noen ganger![]()

Tydeligvis ikkeHehe..ikke sant!? Tror de ikke at vi følger med???![]()
Høres ut som en koselig plan!de er det så satser på at jeg snart har hele min lille familie med snuppa, mannen og kattene under samme tak![]()
Hihi...så dum går det ann å bli!Tydeligvis ikke![]()
Skjønner det veldig godt! Men da trenger jo ikke mannen din tv på soverommetDet er min drøm også, så her får gutta egen tvstue!
kjekt å ha når de skal ha med seg kamerater hjem o.l...![]()
Bra det er flere som tenker sånnVi tenkte barna skal få ene stua som tv stue![]()
Ja, er vel noe rare mannegreier det ogHihi...så dum går det ann å bli!![]()
Ja, veldig kjekt når de har venner på besøk som du sierBra det er flere som tenker sånn![]()
De gjør heldigvis detDyr tilpasser seg heldigvis fort![]()
jups, og sikkert greit for dem ellers også, jeg er litt allergisk mot masse leker i stua og syns de ikke skal leke for mye på soverommet heller for der skal dem jo sove, så eget leke/tv rom høres for meg ganske perfekt utJa, veldig kjekt når de har venner på besøk som du sier![]()
Haha, måtte le litt nå. Selv om jeg tipper du var rimelig frustrert; )De gjør heldigvis det
Shadow pleier å furte litt da
Må jo si ifra at hun er misfornøyd
Lucifer derimot bryr seg ikke
men de tilpasset seg ikke hunden til far min!!
Hu skremte shadow en gang så vi ikke så henne på 2 uker, neste gang jeg så henne løp jeg nedover en bratt sti og på et jorde for å få henne tilbake (hun kom meg i møte men veldig skeptisk i forhold til om hunden var der) og dette var mens jeg var høygravid så kan se for meg hvor komisk det egentlig må ha sett ut![]()
Jo, for da slipper han å sove i tvstua!Skjønner det veldig godt! Men da trenger jo ikke mannen din tv på soverommet![]()
heldigvis så har mannen skjønt at det ikke er lett å være hjemme heller
Han priset meg etter han hadde henne noen timer en natt![]()