Om du titter innom

Kjæledyr blir jo som familie så skjønner det er vanskelig.
de blir som en del av familien ja, og de har hvert med på mye rart stakkars.
Mye flytting og styring

hmmm skal han virkelig få lov til å bestemme :eek:

her har jeg en drøm om en egen tv stue til barna hvor de kan ha leker når de er små og venner på besøk når de blir eldre, der er planen å kaste mannen når han skal se på fotball ;)
Det er min drøm også, så her får gutta egen tvstue!;)
kjekt å ha når de skal ha med seg kamerater hjem o.l...:D

hmmm skal han virkelig få lov til å bestemme :o

her har jeg en drøm om en egen tv stue til barna hvor de kan ha leker når de er små og venner på besøk når de blir eldre, der er planen å kaste mannen når han skal se på fotball ;)
Vi tenkte barna skal få ene stua som tv stue:)

Dyr tilpasser seg heldigvis fort:)
De gjør heldigvis det :D
Shadow pleier å furte litt da :p
Må jo si ifra at hun er misfornøyd :p
Lucifer derimot bryr seg ikke ;)

men de tilpasset seg ikke hunden til far min!! :o
Hu skremte shadow en gang så vi ikke så henne på 2 uker, neste gang jeg så henne løp jeg nedover en bratt sti og på et jorde for å få henne tilbake (hun kom meg i møte men veldig skeptisk i forhold til om hunden var der) og dette var mens jeg var høygravid så kan se for meg hvor komisk det egentlig må ha sett ut :p

Ja, veldig kjekt når de har venner på besøk som du sier:)
jups, og sikkert greit for dem ellers også, jeg er litt allergisk mot masse leker i stua og syns de ikke skal leke for mye på soverommet heller for der skal dem jo sove, så eget leke/tv rom høres for meg ganske perfekt ut ;)

De gjør heldigvis det :D
Shadow pleier å furte litt da :p
Må jo si ifra at hun er misfornøyd :p
Lucifer derimot bryr seg ikke ;)

men de tilpasset seg ikke hunden til far min!! :o
Hu skremte shadow en gang så vi ikke så henne på 2 uker, neste gang jeg så henne løp jeg nedover en bratt sti og på et jorde for å få henne tilbake (hun kom meg i møte men veldig skeptisk i forhold til om hunden var der) og dette var mens jeg var høygravid så kan se for meg hvor komisk det egentlig må ha sett ut :p
Haha, måtte le litt nå. Selv om jeg tipper du var rimelig frustrert; )

Back
Topp