Om du titter innom

haha har sjelden med meg vanvittig for mye, men jeg tror jeg hadde gjort i buksa :p

jeg har slutta med spritsmuglingen min:D Sist jeg smugla var på vei hjem fra karibien med en flaske med 3 liter sprit:p Og ja, jeg blir drit nervøs hver gang jeg går gjennom tollen selv om jeg ikke har noe med meg:D

jeg har slutta med spritsmuglingen min:D Sist jeg smugla var på vei hjem fra karibien med en flaske med 3 liter sprit:p Og ja, jeg blir drit nervøs hver gang jeg går gjennom tollen selv om jeg ikke har noe med meg:D
jeg har storsett aldri med kvota engang med sprit je, men blir vist brått med litt mye røyk :p

Ho måtte opp kl 6, og det er ho ikke vant til, men med ny turnus for mannen og jeg må tidlig på skolen så må de opp. Merker det selv at jeg er trøtt og sliten
huff ja, her er det morgenen 06:15 på vesla på uke dager , men i jula sov hu til kl 8-9, og det merkes denne uka gitt, samt at det er litt styr på kveldene, men men går seg vel til før påske :p

haha har sjelden med meg vanvittig for mye, men jeg tror jeg hadde gjort i buksa :p
Skjønner ikke hvorfor dere er nervøse?!:p
Jeg er verdens snilleste toller!!:cool: og ingen her er skumle i det hele tatt;)

Back
Topp