så braTror jobben din er veldig spennende, bare du ikke stopper meg
![]()
hihi, får ikke stoppe meg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så braTror jobben din er veldig spennende, bare du ikke stopper meg
![]()
takk, har gått relativt bra hittil, men hun sover ikke enda, så da kan jeg ikke skryte endaKrysser fingre for dere![]()
haha har sjelden med meg vanvittig for mye, men jeg tror jeg hadde gjort i buksahihi, får ikke stoppe meg heller![]()
huff da, skikkelig sliten da.....God kveld
Jeg gjør minst mulig. Lange dager på oss alle om dagen. Eldste sovna i bhg etter lunsj i går.
haha har sjelden med meg vanvittig for mye, men jeg tror jeg hadde gjort i buksa![]()
huff da, skikkelig sliten da.....
Merkes at hverdagen kom igjen for fult ja![]()
jeg har storsett aldri med kvota engang med sprit je, men blir vist brått med litt mye røykjeg har slutta med spritsmuglingen minSist jeg smugla var på vei hjem fra karibien med en flaske med 3 liter sprit
Og ja, jeg blir drit nervøs hver gang jeg går gjennom tollen selv om jeg ikke har noe med meg
![]()
huff ja, her er det morgenen 06:15 på vesla på uke dager , men i jula sov hu til kl 8-9, og det merkes denne uka gitt, samt at det er litt styr på kveldene, men men går seg vel til før påskeHo måtte opp kl 6, og det er ho ikke vant til, men med ny turnus for mannen og jeg må tidlig på skolen så må de opp. Merker det selv at jeg er trøtt og sliten
Uff da..det er ikke positivt med lite å gjørenei dessverre, vi har litt for lite å gjøre,, og det liker jeg dårlig gjør min nye jobb til ett H.......![]()
Elsker jobben og spenningenså braTror jobben din er veldig spennende, bare du ikke stopper meg
![]()
Lover å se en annen vei?!hihi, får ikke stoppe meg heller![]()
God kveldGod kveld
Jeg gjør minst mulig. Lange dager på oss alle om dagen. Eldste sovna i bhg etter lunsj i går.
Hehe...viktig å vente med skryt til det er reelttakk, har gått relativt bra hittil, men hun sover ikke enda, så da kan jeg ikke skryte enda![]()
Takk for detha en god vakt![]()
Lover å se en annen vei?!![]()
haha har sjelden med meg vanvittig for mye, men jeg tror jeg hadde gjort i buksa![]()
Skjønner ikke hvorfor dere er nervøse?!jeg har slutta med spritsmuglingen minSist jeg smugla var på vei hjem fra karibien med en flaske med 3 liter sprit
Og ja, jeg blir drit nervøs hver gang jeg går gjennom tollen selv om jeg ikke har noe med meg
![]()
nei absolutt ikke, men januar/februar er stortsett bestandig stillere hos oss enn ellers i året, så får jammen tro det går seg til igjenUff da..det er ikke positivt med lite å gjøre![]()