Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja jeg syns det, for hu blir da så trøtt om morgenenHehe...ja det hadde jo vært greit![]()
ja burde det, men da må je lete etter han på nett tror jeDu får finne deg en ny da vettu![]()
Ja, det gjør hun nokja jeg syns det, for hu blir da så trøtt om morgenen![]()
Hehe...hadde ikke regnet med det var jeg degja burde det, men da må je lete etter han på nett tror jefor han kommer vel ikke vandrende inn døra mi
![]()
ja blir det, så jeg håper vi får styr på denne leggingen snart, men bare å ha fått henne til å holde seg oppi senga er nå ett framskrittJa, det gjør hun nok
Slitsomt for henne..
haha har drevet med litt nett dating før, så får vel snart teste det ut igjenHehe...hadde ikke regnet med det var jeg deg
Mye fint på nett dader fant jeg mannen!
![]()
Ja, det er flottja blir det, så jeg håper vi får styr på denne leggingen snart, men bare å ha fått henne til å holde seg oppi senga er nå ett framskritt
Høres ut som en lur idehaha har drevet med litt nett dating før, så får vel snart teste det ut igjen![]()
ja syns det stadig blir bedre, så vi er vel snart i mål håper jegJa, det er flottog da ser du jo framgang!!
Tipper det løser seg i løpet av kort tid![]()
vi får nå se da, har vel ikke så veldig bra erfaringer fra før, men har da endel artige opplevelserHøres ut som en lur ide
Og veldig spennende![]()
Krysser fingreja syns det stadig blir bedre, så vi er vel snart i mål håper jeg![]()
Plutselig så finner du drømmemannen skal du sevi får nå se da, har vel ikke så veldig bra erfaringer fra før, men har da endel artige opplevelser![]()
Får da tro han er der ute ett stedPlutselig så finner du drømmemannen skal du se![]()
Ja har det ;-) nå tror jeg at jeg kan tørre å kjøpe dresser og slike ting på tilbud da, ser et mønster i hvordan hun vokser nåTja, de er vel ganske normale vil jeg troeller eldste er lang da..
Ja, da har dere klær en stund![]()
Haha gjør noen tiltak daJeg vil også gå ned i vekt uten å tenke på det!!!Hihi!
Ja er det ;-)Hæ? Er a så lita enda? Brukt det siden i vår hu her, og vi har akkurat pakket det vekk til fordel for 98
Så godt å høre at det ikke bare jeg som er sånn :-DJe å.... funker bare motsatte veien det her.....![]()