jeg har storsett aldri med kvota engang med sprit je, men blir vist brått med litt mye røyk![]()
Vi har slutta å kjøpe med røyk til familien. Ingen av oss røyker, men alle hjemme gjør det. Og det er ett svare mas hver gang vi er i sverige.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har storsett aldri med kvota engang med sprit je, men blir vist brått med litt mye røyk![]()
Skjønner ikke hvorfor dere er nervøse?!
Jeg er verdens snilleste toller!!og ingen her er skumle i det hele tatt
![]()
Den hadde du garantert fortjent, søtaSe langt vekkjeg er snill og grei, og har sjelden med meg noe over kvota. Bortsett fra en 3 liter flaske med sprit jeg smugla og krangla med meg fra karibien og i på flyplassen i paris. Da har jeg fortjent å få den med meg
![]()
huff ja, her er det morgenen 06:15 på vesla på uke dager , men i jula sov hu til kl 8-9, og det merkes denne uka gitt, samt at det er litt styr på kveldene, men men går seg vel til før påske![]()
haha nei det kan godt hende, men dekk ser da så skumle ut, også veit je jo at je har for myeSkjønner ikke hvorfor dere er nervøse?!
Jeg er verdens snilleste toller!!og ingen her er skumle i det hele tatt
![]()
og det garanterer je deg, det har je aldri, men at je kan ha en kartong ell 3 for mye med røyk skal jeg nok innrømmeDen hadde du garantert fortjent, søta
Bryr meg sjelden om øl, vin, sprit eller sigaretterdet er narkotika jeg vil ha!!
![]()
haha det tror je på, men nå har je fått meg en egen handler je, så da slipper je å mase på noen ;pVi har slutta å kjøpe med røyk til familien. Ingen av oss røyker, men alle hjemme gjør det. Og det er ett svare mas hver gang vi er i sverige.
Det er jo to stille måneder overaltnei absolutt ikke, men januar/februar er stortsett bestandig stillere hos oss enn ellers i året, så får jammen tro det går seg til igjen
Den hadde du garantert fortjent, søta
Bryr meg sjelden om øl, vin, sprit eller sigaretterdet er narkotika jeg vil ha!!
![]()
Haha...du av alle kan jo ikke være redd folk i uniform?!Redd for folk i uniform
Men du jobber jo ikke på gardermoen, er alt for langt å måtte dra til torp for å reise![]()
Stillere på farte fronten å ja..... så rart.....Det er jo to stille måneder overalttil og med hos oss
![]()
Haha...vi har bare et ufortjent dårlig ryktehaha nei det kan godt hende, men dekk ser da så skumle ut, også veit je jo at je har for mye![]()
Det har vel de "fleste"og det garanterer je deg, det har je aldri, men at je kan ha en kartong ell 3 for mye med røyk skal jeg nok innrømme![]()
Folk har lite penger etter jula tipper jeg...Stillere på farte fronten å ja..... så rart.....
Heldige dom aUngene er ikke oppe før 7-8 i hverdagen fordi vi jobber turnus, og når de sover til langt på dag i jul så blir det tull. Ikke vil de legge seg heller om kvelden.
Haha...du av alle kan jo ikke være redd folk i uniform?!
Gardermoen er nok enklere for deg, ja![]()
Heldige dom avi må i barnehagen kl 7 om jeg skal rekke å jobbw timene mine før barnehagen stenger
![]()
Haha...vi har bare et ufortjent dårlig rykte![]()

haha ok, men je er nå litt bekymra når je ser kollegene dineHaha...vi har bare et ufortjent dårlig rykte![]()
kanskje je ikke treng å være så redd da, for ellers har jeg jo ikke noe ulovligDet har vel de "fleste"![]()