Om du titter innom

Se langt vekk:) jeg er snill og grei, og har sjelden med meg noe over kvota. Bortsett fra en 3 liter flaske med sprit jeg smugla og krangla med meg fra karibien og i på flyplassen i paris. Da har jeg fortjent å få den med meg:D
Den hadde du garantert fortjent, søta:p
Bryr meg sjelden om øl, vin, sprit eller sigaretter;) det er narkotika jeg vil ha!!:p

huff ja, her er det morgenen 06:15 på vesla på uke dager , men i jula sov hu til kl 8-9, og det merkes denne uka gitt, samt at det er litt styr på kveldene, men men går seg vel til før påske :p

Ungene er ikke oppe før 7-8 i hverdagen fordi vi jobber turnus, og når de sover til langt på dag i jul så blir det tull. Ikke vil de legge seg heller om kvelden.

Ungene er ikke oppe før 7-8 i hverdagen fordi vi jobber turnus, og når de sover til langt på dag i jul så blir det tull. Ikke vil de legge seg heller om kvelden.
Heldige dom a :) vi må i barnehagen kl 7 om jeg skal rekke å jobbw timene mine før barnehagen stenger :p

Heldige dom a :) vi må i barnehagen kl 7 om jeg skal rekke å jobbw timene mine før barnehagen stenger :p

Ja, de er det. Mannen har nettopp fått ny turnus med nesten vare tidligvakter, så nå må de i bhg kl 7 om jeg skal rekke skolen og jobb samtidig. Har heldigvis mye fri og seine forelesninger.

Back
Topp