Håpefullmamma
Forelsket i forumet
Rundt 7 desember [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Førstemann?? [emoji13]Ny dato på meg, blir 31. Desember [emoji87]
Kanskje det blir nyttårsbarnet?
Ny dato på meg, blir 31. Desember [emoji87]
Haha, klar, ferdig.... gå! [emoji14]Førstemann?? [emoji13]
Må vel vente på el først [emoji12]Haha, klar, ferdig.... gå! [emoji14]
Kan være en fordelMå vel vente på el først [emoji12]
Vente til august, tilfeldigheter og vaksine på baby?27.12 eller 03.01, kommer an på lengden syklus jeg følger [emoji14] men drøyer nok litt til så vi kommer inn i 2018. Syns det er lenge å vente helt til August evnt, så vi får se.
Skal snakke med overlegen rundt EL tider denne syklusen, tilfeldigheter, og håper å få noen svar da ang evnt vaksine på neste baby.
Vente til august, tilfeldigheter og vaksine på baby?
Å... Så trist... Håper virkelig på det beste [emoji173]️De mistet baby nå for få måneder siden pga RS-virus..
Så du fikk svar om hva som hadde skjedd. Skal til ettersamtale på sykeuset i april, og håper vi evnt kan få en RS-vaksine til neste hvis det skulle skje at den blir født i RS-sesongen. Hvis ikke så drøyer vi til August med å prøve for da unngår vi sesongen, om det klaffer raskt. Er jo ingen garanti for det heller :/Vente til august, tilfeldigheter og vaksine på baby?
Ny dato på meg, blir 31. Desember [emoji87]
Da TR kom i dag så blir ny dato på meg også 31.desNy dato her og [emoji4] 31 desember.