Om det klaffer denne pp, hvilken termindato får du?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av ..spireliten.., 16 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Jente24år Flørter med forumet

Artig! :D jeg er litt skeptisk om det kanskje blir i seneste laget :eek: men ønsket er jo så stort!!!

2. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

26.desember! Min egen bursdag jo!

3. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Hahaha! Samme her. :p Tempinga har jeg for første gang vært slepphendt med, og testing etter EL har jeg ikke begynt med og kjenner det er litt pes, så jeg får se. Men tvi tvi til oss og andre! ;)

4. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Super bursdagsgave da! :D

5. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

Ja, hadde vært den aller, aller beste gaven!

• Liker Liker x 1
  6. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Da er vi i samme båt! Jeg temper ikke da, men orker ikke el testing, og får heller bare se om kroppen gir noen tegn, så får det bli baby om det skulle bli det :p Tvi tvi ja :D

7. Lillefrøkna Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018

Tenker det samme, det er jo litt sent.. Men vi klarer ikke slutte å prøve alikevell :) Også hadde det jo vært skikkelig koselig med en liten julegave da :D

8. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Hvilken IKM-gruppe er du med i? Er du også med i uke 14? For da kan vi snakkes og oppdateres der. :)

9. Jente24år Flørter med forumet

Jaaa absolutt:angel7

10. Linni_ønsker_liten Flørter med forumet

23 desember[emoji23]

11. Mammaigjen.3 Forelsket i forumet

16.desember :)

• Liker Liker x 1
  12. Frøkenspiresnart Forelsket i forumet

13 desember, på min egen bursdag[emoji173]

13. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Har ikke peiling, jeg har vanligvis ustabile sykluser, så vet ikke hvilken jeg havner i før el har vært, men får satse på jeg havner der ;)

14. Lillefrøkna Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018

Blir visst ingen sjans for noe Desemberbaby på oss :( Må begynne med dette, og selvfølgelig akkurat i de fruktbare dagene før eggløsning... Ingen samleie, ingen baby..

Jaja, bedre lykke neste gang :)

Vedlagte filer:

15. Linemor92 Flørter med forumet

16. Fra2til3 Gift med forumet JuniJubel2021

Fikk tidligere positiv eltest så om det klaffer nå så blir termin ifølge kalkulatoren 16 desember[emoji5] Min kjære har bursdag 14 desember[emoji85] Kanskje han får en ekstra fin bursdagsgave[emoji173]

17. Miniinis Elsker forumet

Det ble ikke 4. Desember, men om det klaffer denne PP blir det rundt 28. Desember.. da satser jeg nesten på noen dager overtid så det blir 2018-baby [emoji23]

18. Snorkfrøken1984 Forumet er livet VIP

28 Desember:)

19. Babyklar89 Flørter med forumet

10 januar :) håper det klaffer denne måneden :)

20. Alle gode ting er 3! Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

13 desember[emoji4]

Del denne siden