Jente24år
Glad i forumet
Artig! jeg er litt skeptisk om det kanskje blir i seneste laget men ønsket er jo så stort!!!Jeg også får 16 desember
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Artig! jeg er litt skeptisk om det kanskje blir i seneste laget men ønsket er jo så stort!!!Jeg også får 16 desember
Da får vi krysse fingrene! Hvis ikke vi hopper over denne runden da, vanskelig å bestemme seg
26.desember! Min egen bursdag jo!
Super bursdagsgave da!
Da er vi i samme båt! Jeg temper ikke da, men orker ikke el testing, og får heller bare se om kroppen gir noen tegn, så får det bli baby om det skulle bli det Tvi tvi jaHahaha! Samme her. Tempinga har jeg for første gang vært slepphendt med, og testing etter EL har jeg ikke begynt med og kjenner det er litt pes, så jeg får se. Men tvi tvi til oss og andre!
Tenker det samme, det er jo litt sent.. Men vi klarer ikke slutte å prøve alikevell Også hadde det jo vært skikkelig koselig med en liten julegave daArtig! jeg er litt skeptisk om det kanskje blir i seneste laget men ønsket er jo så stort!!!
Da er vi i samme båt! Jeg temper ikke da, men orker ikke el testing, og får heller bare se om kroppen gir noen tegn, så får det bli baby om det skulle bli det Tvi tvi ja
Jaaa absoluttTenker det samme, det er jo litt sent.. Men vi klarer ikke slutte å prøve alikevell Også hadde det jo vært skikkelig koselig med en liten julegave da
Har ikke peiling, jeg har vanligvis ustabile sykluser, så vet ikke hvilken jeg havner i før el har vært, men får satse på jeg havner derHvilken IKM-gruppe er du med i? Er du også med i uke 14? For da kan vi snakkes og oppdateres der.